zeker niet de grote moer loshalen is levensgevaarlijk maar de rest is niet zo moeilijk
heb het net een maand geleden gedaan
groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
verlagingspoten zien toch het zelfde eruit als die van een normale maar dan kleiner het zijn een paar bouten die je los moet halen als het de zelfde zijn alleen je apart gereedschap nodig voo je stuur los te maken maar men buurman werkt bij Citroën dus kan vragen og je ff mag lenen ik heb kaatst bij mij de veerpoten vervangen het is weel een tijd werken en oja als je het zelf haat doen en je doe de motorkap open alleen die kleine moeren niet die grote als je dat gaat doen dan kan je veer dwars door de wielkast vliegen is bij mij buurman gebeurd
ik vind die witte ook mooier om eerlijk te zijn maar als die rode goed os ga ik de witt ook overspuiten alleen de buitenkant en ga de wielkast achter rond maken
groetjes siem
Bedankt Siem... misschien een idee om eens bij jou in Almere langs te komen en het samen te doen? Jij hebt het tenslotte al een keer gedaan...
ik heb het samen gedaan mare gaat het weer overnieuw doen omdat ik nu velagings veren heb volgende maand ofzo ga ik ze eronder zetten me buurman help mee die heeft dat vaker gedaan en hij heeft speciaal gereedschap hij heefy een groot terrein waar we met z'n alle die poten er onder kunne zetten
groetje siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
Ffies tussen door heb je de schokbrekers gekontroleerd ??
En je kan alvast ffies goed schoonmaken en de stalen onderdelen in de tektiel of goeie zwarte verf zetten (teren bijvoorbeeld :mrgreen:)
Greatings Jeffry
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!
Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben