op het dak is het net of de lak loslaat . hoe kan ik dit verhelpen ?
heb er even een foto van gemaakt . kan er iets aan gedaan worden behalve over laten spuiten ??? komen allemaal schilvers op. net alsof hij aan het vervellen is
op de foto lijkt het erger dan het is hoor komt door de zon
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
Probeer eens je dak met cleaner te behandelen, bij iedere automaterialenzaak is er wel iets voor te krijgen. Zelf gebruik ik Commandant no. 4 als ik me niet vergis, dan word je AX-ie net zo rood als toen ie nieuw was
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
TwoTone wrote:Dat is de blanke laklaag die aan het loslaten is..
Enige oplossing is dan toch echt overspuiten
nou dat wordt dan een duur geintje denk dan toch maar dat ik het gewoon laat zitten . of is er hier misschien iemand die het voor een leuk prijsje kan doen
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
TwoTone wrote:Dat is de blanke laklaag die aan het loslaten is..
Enige oplossing is dan toch echt overspuiten
klopt helemaal. Zijn meer citro?ns en peugeots die hier last van hebben. Bij 106jes is het zelfs een bekende kwaal. De 306 XSi waar ik was wezen kijken had het ook op dak en motorkap.
Ze hebben in de fabriek een bepaalde periode de verkeerde grondlaag gebruikt en er is dus een serie waarvan de lak het na een bepaalt aantal jaren begeefd.
Ik ken een spuiter hier in hardinxveld die voor heeel weinig spuit.
Inderdaad spuiten, anders krijg je t niet meer mooi. Ik heb t op m'n AX ook. Vorige eigenaar had vogelpoep laten zitten op twee plekjes. Maar ja... ga m er echt niet voor laten spuiten. AX heb ik gekocht voor 700 euro dus vind t wel best. Glimmen doet ie toch wel.