interieur verlichting in een ander kleurtje

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik weet ff niet meer uit mn hoofd wat voor type ax je hebt [1/2]

bij mijn type 1 was het zo dat er over de normale witte lampjes een gele kapje zat. wat dus voor het gele licht zorgde..

ik heb deze kapjes verwijderd waardoor ik wit licht heb. Echter kan je natuurlijk het lampje dat daarachter zit met speciale verf elk mogelijke kleurtje schilderen.. lichtobrengst zal niet zoveel uitmaken omdat er normaal een vrij dik stuk oranjeplastic overheen zat.

owhja, mijn 1.0/1.1 dashboard kon ik het lampje achter de benzinemeter niet veranderen, omdat die wijzerplaat er niet uit kon.. maar je kan het eens proberen?
Image

willem
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 97
Joined: FriJun20, 2003 7:54:54 AM
Location: houten

interieur verlichting in een ander kleurtje

Post by willem »

Nu de wagen weer lekker loopt, leukt het me leuk om eens iets aan het interieur te veranderen. In vind de standaard gele verlichting van het dashboard wat saai en nou vraag ik me af of je daar ook lampjes met een kleurtje in kan doen. Ik weet alleen niet of je daarna nog kan zien hoe hard je gaat en of het uberhaupt wel te koop is?

Iemand die dit heeft gedaan of ooit heeft gezien?

(A)X-men
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 132
Joined: ThuSep18, 2003 4:37:48 PM
Location: Torhout/belgi?

Post by (A)X-men »

je kunt gewoon plastic kapjes kopen om erover te schuiven! Ik heb groen zitten, past bij mijn groen inside en under te car neons en ook bij mijn wagen! dies groen :D

willem
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 97
Joined: FriJun20, 2003 7:54:54 AM
Location: houten

Post by willem »

Het gaat om een type 1 maar heb geen gele kapjes over de lampen, kleur komt door het vergeelde plastic van de wijzerplaat.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

willem wrote:Het gaat om een type 1 maar heb geen gele kapjes over de lampen, kleur komt door het vergeelde plastic van de wijzerplaat.


mmm dat is heel anders als bij mij?? mijn platen zijn niet vergeeld, die stukjes die licht doorlaten..

overigens staat er ergens op het forum een linkje naar een bedrijf dat nieuwe wijzerplaten maakt..
Image

Post Reply