Roest

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Roest

Post by Popmart »

Toen ik een goede massa aan het zoeken was voor de versterker, en ik haalde het linkerzijpaneel (van achter gezien) in de kofferbak weg, toen zag ik 'n rotte plek. Ik prikte er eens voorzichtig in met mn schroevendraaien en opeens zag ik vanuit de kofferbak mn achterwiel :( En die roestvlek is toch zeker 10x10 cm.

Dus ik moet zsm maar eens de auto naar een garage brengen, want dit ziet er niet gezond uit.
Enig idee wat zo'n behandeling kost?

Om ff volledig te zijn. Ooit heeft mijn AX een aanrijding gehad, en is toen volledig opgeknapt. Maar waar de roest zit ziet het eruit alsof het allemaal niet 100% origineel is.

-edit- Hoort natuurlijk in exterieur....kwas een beetje onoplettend, waarschijnlijk nog van slag af doordat ik vanuit mn kofferbak n achterwiel zag......

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Dan zullen ze er wel een paar nieuwe wielkasten in hebben gelast, onze sierra had vroeger na een zeer zwaar ongeval een nieuwe zijdorpel gekregen en na 5 jaar was ie ook aan het rotten op de plaats waar ie herstelt was :? Waarschijnlijk is t niet zo goed gedaan en zit jij nu met de prullaria :? Nieuwe stukken erin lassen gaat zeker (m'n vader heeft op Ford Genk gewerkt dus wat dat betreft weet ik wel waar k t over heb) alleen moet t dan wel goed gedaan worden. Behandelen tegen die roest zal hopelijk voor jou wel nog helpen maarja zoals we allemaal weten is de ax gemaakt van extreem dunne plaat dus lijkt t me waarschijnlijk dat je een nieuwe wielkast moet laten zetten.

Post Reply