driepuntsgordel achterin?

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
Sue
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: FriFeb13, 2009 9:47:04 PM
Location: Den Haag

driepuntsgordel achterin?

Post by Sue »

Hallo!
Wie weet óf en zo ja hoe ik een driepuntsgordel achterin mijn AX kan monteren? Dit om een kinderstoeltje te kunnen vastzetten. (zoéén van 9 tot 25 kilo).
En áls het kan, waar kan ik er een kopen?
Bedankt!
AX 1.1 First injection u9; 1991; 55.000 km

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Re: driepuntsgordel achterin?

Post by Joost »

Sue wrote:Hallo!
Wie weet óf en zo ja hoe ik een driepuntsgordel achterin mijn AX kan monteren? Dit om een kinderstoeltje te kunnen vastzetten. (zoéén van 9 tot 25 kilo).
En áls het kan, waar kan ik er een kopen?
Bedankt!
ja kan, orginele gordel bevestiging via de achterbak in de hoeken. en onder de zitting en in de stijl.
club/sloop ik zou op club gokken :wink:
Verschil tussen 3 of 5 deurs of links en rechts durf ik overigens niet te zeggen.
Let wel op (al kan het bijna niet missen vermoed ik) dat je de gordel onder de goede hoek monteert.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

mijn auto had er ook een, bleek, zat vast onder de bank.. al gecheckt??

Sue
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: FriFeb13, 2009 9:47:04 PM
Location: Den Haag

Post by Sue »

@raoul; zat er een driepuntsgordel onder je bank verstopt?? :lol: Geweldig! Dat is bij mij zeker niet, er zitten drie tweepuntsgordels op/aan de achterbank.

@joost: ik heb een 5deurs. Maar als er idd aan de achterbank bevestigingspunten zitten moet het vrij eenvoudig zijn lijkt me.
Is het dan wel APK waardig? Omdat ze dan niet aan het frame van de auto vast zitten?
AX 1.1 First injection u9; 1991; 55.000 km

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Sue wrote:@raoul; zat er een driepuntsgordel onder je bank verstopt?? :lol: Geweldig! Dat is bij mij zeker niet, er zitten drie tweepuntsgordels op/aan de achterbank.

@joost: ik heb een 5deurs. Maar als er idd aan de achterbank bevestigingspunten zitten moet het vrij eenvoudig zijn lijkt me.
Is het dan wel APK waardig? Omdat ze dan niet aan het frame van de auto vast zitten?
Het zit niet aan de achterbank, maar aande auto onder en naast de achterbank

Maar AXen zijn geleverd met gordels achterin dus als je zon setje zoekt, weet je zeker dat het past en alles ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Sue
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: FriFeb13, 2009 9:47:04 PM
Location: Den Haag

Post by Sue »

Ik ga het morgen bij daglicht even allemaal "live" bekijken hoe en waar het zit. Bedankt voor het meedenken iig!
AX 1.1 First injection u9; 1991; 55.000 km

Sue
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: FriFeb13, 2009 9:47:04 PM
Location: Den Haag

Post by Sue »

Oh, nog een vraagje: zijn de 3p gordels voor hetzelfde als de 3p achtergordels???
AX 1.1 First injection u9; 1991; 55.000 km

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

nee!

Sue
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: FriFeb13, 2009 9:47:04 PM
Location: Den Haag

update

Post by Sue »

:D Even voor de volledigheid;
Ik heb inmiddels 3 puntsgordels achterin gemonteerd, ik zag er even tegenop maar het was echt simpel en alles werkt prima.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Hartelijke groet, Sanne
AX 1.1 First injection u9; 1991; 55.000 km

Post Reply