Steun achtebank rugleunigen & Rare geluiden uit mijn das

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Steun achtebank rugleunigen & Rare geluiden uit mijn das

Post by Sjaantjuh »

Hallloo allemaal,

Ik ben opzoek naar dat ijzeren steuntje voor de 2 losse deen van de achterbank leuning. ik heb namelijk nu een volcane achterbankleuning en dit moet GT worden... heeft iemand deze voor mij?

Misschien heeft iemand anders dit probleem ook maar uit mijn dashbort komen af en toe vreemde ratelende geluiden. Ik kan er niet achter komen of het uit mn fin komt of het mijn dashbort is het is een geluid alsof er iets blijft hangen? iemand ervaring mee? ik word gek van dat geluid namelijk :roll:

Thanks alvast groetjes shanna
106 GTI

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

eyz..

is dat ratelende geluid hard of zacht?

een kmtellerkabel die hapert tikt namelijk.. en dat is ook een zwaar irritant geluid!
Image

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

ik vind het best hard:S zelfs door mn muziek als ik die redelijk hard zet hoor ik het heen.... maar moet je km teller dan niet flippen als je aan het rijden ben?
106 GTI

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Sjaantjuh wrote:ik vind het best hard:S zelfs door mn muziek als ik die redelijk hard zet hoor ik het heen.... maar moet je km teller dan niet flippen als je aan het rijden ben?
vaak zijn het meer de cijfertjes van de kmstand die het dan niet meer doen, gebeurd veel bij teruggedraaide tellers ;)

maar als het zo hard is, dan zal het wel wat anders zijn.. kachelmotor zit helemaal rechts onder je dashboard, komt het daar vandaan?

weet je trouwens zeker dat het je dashboard is? en wanneer hoor je het?
Image

Post Reply