Paar liter motorolie uit mn auto verwijderen HELP!!!

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Paar liter motorolie uit mn auto verwijderen HELP!!!

Post by Sjaantjuh »

Ik had een fles olie in mijn auto gezet (normaal zet ik deze achter de passagiersstoel maar iemand heeft hem geleend achter de bestuurders stoel gezet zonder dop!, nu dus de 5 liter olie over mijn vloerbedekking heen, het meeste is er uit de matjes (van chris voor mn verjaardag gehad 5 jan dit jaar :() kon ik weggooien. Nu zoek ik dus een oplossing ik wil het proberen met dreft en waterstofzuiger, zijn er nog andere opties zonder heel die bekleding eruit te moeten slopen, dit is volgens mij een dag werk ofzo.

Alvast bedankt!


Groetjes Shanna
106 GTI

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Kattegrit... zaagsel?

Ik denk dat je dit nog heeeeel lang gaat ruiken.

Persoonlijk zou ik het complete tapijt vervangen, zoveel werk is dat niet (voorstoelen eruit, gordels los en deurlijsten los). Ik denk zelfs minder werk nog als aan de gang met dreft en boenen,boenen,boenen.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Ik zou die mat ook gewoon vervangen. Zo heel veel werk is dat niet. Ik heb hier eventueel nog wel een mat liggen, die kun je eventueel wel overnemen.
Image Image Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

zoals hierboven beschreven, mat vervangen is sneller en minder werk.

zoek wel een goeie mat, er is namelijk nog verschil qua dikte enz.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

ik ben toch maar begonnen met boenen, en een heel eind gekomen het is er voor een heel groot deel uit helemaal schoon is hij niet, maar heb het met dreft gedaan en waterstofzuigernieuwe matten erin en hij ruikt fris en is lang niet zo glad meer wel en heel klein beetje maar goed:P.. Misschien dat ik hem van de zomer voor het mooie wel vervang... ben nu eerst nog bezig met de auto door de apk heen te krijgen wat me al aardig wat euries kost ... Mocht er iemand een bedekking dan voor de Volcane hebben heb ik interesse.

In ieder geval heel erg bedankt voor de tips!

Gr shanna
106 GTI

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

ik heb evt. nog wel een stoomreiniger die je kan lenen... Weet alleen niet of dat het ook voor vetvlekken werkt.

Post Reply