GT INTERIEUR IN EEN 1.1 TGE ,89er??
Moderator: webmasters
GT INTERIEUR IN EEN 1.1 TGE ,89er??
Hallo Allemaal. ff een vraagje : Kun je een GT of Gti of een volcane interieur in een AX 1.1 TGE van 1989 erin zetten.Komen de framen van de stoelen overeen,zodat ik de bouten er zo in kan draaien? Thanks voor antwoordt.
Ja dat past.
Voorstoelen van iedere 106 en Saxo passen ook.
Voorstoelen van iedere 106 en Saxo passen ook.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Re: GT INTERIEUR IN EEN 1.1 TGE ,89er??
Past allemaal.Roky wrote:Hallo Allemaal. ff een vraagje : Kun je een GT of Gti of een volcane interieur in een AX 1.1 TGE van 1989 erin zetten.Komen de framen van de stoelen overeen,zodat ik de bouten er zo in kan draaien? Thanks voor antwoordt.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
type 1 en type 2 is vrijwel 1-pot-nat.
Alleen heeft 'n type een geen mooi dash en is de kabelboom in 't motorruim nogal amateuristisch.
(Goed, hier ga ik sowieso de familie Bats mee op m'n dak krijgen en waarschijnlijk nog meer type-1 liefhebbers. )
Nee, ff zonder gekheid. Kwa carrosserie is type 2 (en 3) wat degelijker in mekaar gelast, maar da's kwa kale auto zo'n beetje 't enige. Alle bevestigingen (en bevestigingspunten) zijn bij type 1 en 2 hetzelfde.
(Naja, 'k geloof dat de bevestigingspunten voor het middensteuntje bij deelbare achterbank verschilt.)
Alleen heeft 'n type een geen mooi dash en is de kabelboom in 't motorruim nogal amateuristisch.
(Goed, hier ga ik sowieso de familie Bats mee op m'n dak krijgen en waarschijnlijk nog meer type-1 liefhebbers. )
Nee, ff zonder gekheid. Kwa carrosserie is type 2 (en 3) wat degelijker in mekaar gelast, maar da's kwa kale auto zo'n beetje 't enige. Alle bevestigingen (en bevestigingspunten) zijn bij type 1 en 2 hetzelfde.
(Naja, 'k geloof dat de bevestigingspunten voor het middensteuntje bij deelbare achterbank verschilt.)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
pfffMNM(tm) wrote:
Alleen heeft 'n type een geen mooi dash en is de kabelboom in 't motorruim nogal amateuristisch.
type 1 dash is juist veel mooier!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
het kan wel je kan alleen niet meer op je achterbank komen BoeiendJoost wrote: de stoelen passen op alle modellen.
Echter 5 deurs stoelen zou ik niet in een 3 deurs stoppen.
omgekeerd ook... Alleen je achterbank komt een beetje vaag uit omdat in 5 deurs die afgerond is
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).