Lekker veel werk gehad zag ik. Als je het opnieuw gaat monteren zal ik ff voor je duimen want wiiiihaaaaa al die kabeltjes, schroefjes en andere zooi Demonteren daar zou ikzelf ook niet zoveel problemen mee hebben maar de hele zooi opnieuw in elkaar steken zou me nooit ofte nooit lukken Als je het dashboard gaat spuiten (zwart heb ik meen ik ergens gelezen) zou ik wel kiezen voor een matte lak. Het is best wel vervelend als je telkens de reflectie vh dashboard in de voorruit ziet als de zon eens schijnt. Een maat van me had dit ooit in zijn prullerige golf en dat was echt dikke shit.
Als je het dashboard gaat spuiten (zwart heb ik meen ik ergens gelezen) zou ik wel kiezen voor een matte lak. Het is best wel vervelend als je telkens de reflectie vh dashboard in de voorruit ziet als de zon eens schijnt. Een maat van me had dit ooit in zijn prullerige g*lf en dat was echt dikke shit.
heb ook voor mat gekozen en omdat t dashbord glad is maar met matte lak krijg je een heel *NIEUW* dashbord, beetje leerachtig maar tis de bewonderen met turqoise middendeel en handschoenvakje/ tellerrand
alleen de teller is nog nie in gebouwd, nu werk ik nog met me oude...
Als je het dashboard gaat spuiten (zwart heb ik meen ik ergens gelezen) zou ik wel kiezen voor een matte lak. Het is best wel vervelend als je telkens de reflectie vh dashboard in de voorruit ziet als de zon eens schijnt. Een maat van me had dit ooit in zijn prullerige g*lf en dat was echt dikke shit.
heb ook voor mat gekozen en omdat t dashbord glad is maar met matte lak krijg je een heel *NIEUW* dashbord, beetje leerachtig maar tis de bewonderen met turqoise middendeel en handschoenvakje/ tellerrand
alleen de teller is nog nie in gebouwd, nu werk ik nog met me oude...
De AX (oude type) van mn vriendin had allemaal scheurtjes in het dashbord. Ik ben toen naar de sloop geweest, een dashbord uit een overleden AX gehaald en in de AX van mn vriendin gestopt. Het ging allemaal heel makkelijk en hij zit er nog steeds in zonder een scheurtje.