Knipperlichtlampje doet het niet, richtingaanwijzer wel.

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
axen
Vlotte starter
Vlotte starter

Knipperlichtlampje doet het niet, richtingaanwijzer wel.

Post by axen »

Heeft iemand een idee hoe ik bij het lampje van de richtingaanwijzer kan komen, zonder dat ik de boel kapotmaak. Ik heb zelf de ax 1.0 escapade van l993.

Hoe is het mogelijk, dat de dashboard lampjes zovaak kapot gaan. En kan het kwaad bij de keuring, als ik het zolaat.

Ik ben gisteren maar gestopt, er brak van alles af. Dus moet weer effe naar de sloop....

ach, goed voor de stress. :idea: :idea: :shock: :shock:

Axen beverwijk.....
ik wil weer een Citroën ax rijden, ik verveel me zo, het lijkt me weer leuk. Die astra gaat me vervelen, na 306000 kilometer is er nog steeds niets ernstigs aan de hand..............Ach hij komt er nog wel eens.

axen
Vlotte starter
Vlotte starter

knipperlichtdoen het wel lampje in het dashboard niet.

Post by axen »

Ik moet ook eerst alle forums eens bekijken, ik heb het denk ik al gevonden. Vandaag maar eens verder kijken......
:lol:

axen Beverwijk
ik wil weer een Citroën ax rijden, ik verveel me zo, het lijkt me weer leuk. Die astra gaat me vervelen, na 306000 kilometer is er nog steeds niets ernstigs aan de hand..............Ach hij komt er nog wel eens.

ZX1.4i
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by ZX1.4i »

Ik weet niet welk antwoord je gevonden heb, maar als je lampjes gaat vervangen ze dan allemaal.
Xantia 1.9D Sensation (Import)

axen
Vlotte starter
Vlotte starter

lampjes dashboard.

Post by axen »

IK heb even een tijdelijke ingreep gedaan. Er zit nog een stukende in. Die van het knipperlicht was stuk. is vervangen door eentje van een waarschuwingslampje. Ik moet toch even wat. op zondag.

Gaan ze dan allemaal stuk dan? Hoeveel zijn dat er dan wel niet? Ik weet het het is niet de weg. Zal ze in de nabije tijd, toch nog allemaal vervangen, het dashboard moet toch nog even open. Kan ze dan metteen allemaal vervangen.

Ik zag de heleboel toch nog voor het eerst van binnen, maar een tijdelijke ingreep gedaan, op zondag zijn de winkels toch dicht, maar was wel leerzaam.

axen Beverwijk

axen
Vlotte starter
Vlotte starter

knipperlicht

Post by axen »

Bij interieur, en electra, forum, kreeg ik toch een beetje het idee wat ik kon verwachten. Het is dan niet vreemd meer wat je dan moet doen bij je eigen auto. Ik wist totaal niet hoe alles vast zat er waar de schroefjes zaten. Toch leuk om te doen, alleen zal ik toch maar een paar nieuwe
dashlampjes halen. Ik ben toch maar weer even gered.

Waarom moet je ze dan allemaal vervangen? .

axen
Beverwijk.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

allemaal vervangen omdat de lampjes er allemaal tegelijk ingegaan zijn waarschijnlijk, en dus evenveel branduren hebben gehad. De levensduur van die lampjes is dus ook ongeveer gelijk.

Als je er elke keer maar 1 vervangt kan je 22keer je dashbord open trekken, en dat terwijl die lampies geen drol kosten. (1,50 euro per 2 ofzo).
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

axen
Vlotte starter
Vlotte starter

knipperlicht...

Post by axen »

oeps. ik snap wat je bedoeld, als je allemaal vervangt hoeft ie maar een keer open...ah ik snap hem. :? :wink:

axen Beverwijk.

Post Reply