hele grote amateur MOTORKAP openen
Moderator: webmasters
hele grote amateur MOTORKAP openen
Onlangs een AX aangeschaft en zeer tevreden mee! Ik wil graag even olie peil en water enzo checken, maar nu komt het! Ik kan de hendel om de klep te openen niet vinden. Ik voel me zo'n grote sukkel! Kan iemand mij vertellen waar hij hoort te zitten?? Ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat ie afgebroken is.
AX uit '92
dank
AX uit '92
dank
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX liefhebber
Ja is grappig, gisteren kwamen er bij mij 2 gasten kijken naar een ax-je dat ik te koop heb staan. Deden natuurlijk alsof ze alles wisten van een ax, tot de ene achter het stuur zat en de andere voor de ax stond en teken deed om de motorkap te openen. Heb ze ff laten sukkelen
en toen maar ff geholpen.

bad_my84 wrote:Ik ben er ook ff mee bezich geweest voor ik 'm gevonden had![]()
Die hebben ze echt goed verstopt.
Is ie zo moeilijk te vinden dan

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
-
- AX liefhebber
Heb een keer op de sloop me ongeluk gezocht naar die hendel van een type 1. En niet gevonden.
Was het zat om verder te zoeken en gewoon de kap met geweld door de vergrendeling heen geramd. Die wagen was toch helemaal aan alle kanten op.
Bij model 1 zit ie goed verstopt...
Was het zat om verder te zoeken en gewoon de kap met geweld door de vergrendeling heen geramd. Die wagen was toch helemaal aan alle kanten op.
Bij model 1 zit ie goed verstopt...
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Dusssssss, na nog een zoek beurt van een kwartier had ik vanmiddag dan eindelijk het hendeltje gevonden. Inderdaad achter een kapje van het dashboard, vrij hoog eigenlijk. Ik hoop dat ik hiermee geslaagd ben voor les 1: de motorkap. Omdat ik zo mn best heb gedaan voor deze les mag ik meteen een paar lessen overslaan en met gang een V-snaar vevangen. Vanmiddag is ie er tijdens een ontspannen ritje afgeknalt!! Morgen ochtend eerste werk.....
Ik denk dat ik binnenkort nog wel een vraagje drop.... hehehe
PS
Gelukkig hadden meer mensen last om hem te vinden, dat geeft me een wat beter gevoel.... voor alles moet inderdaad een eerste keer zijn....
Ik denk dat ik binnenkort nog wel een vraagje drop.... hehehe
PS
Gelukkig hadden meer mensen last om hem te vinden, dat geeft me een wat beter gevoel.... voor alles moet inderdaad een eerste keer zijn....