betterman wrote:bij Heuts automaterialen, die zijn dealer van autostyle, en hebben die boekies op de toonbank liggen, kun je zoeken op dashbord styling en dan hoef je maar het nummer door te geven van het product en ze bestellen 't voor je.
helaas heb ik op dit moment 't nummer niet bij de hand, je kunt 't misschien wel vinden op http://www.autostyle.nl
Ik ga idd ook naar Heuts, maar dan in Maastricht.
D8 dat je misschien iets anders had, het klonk zo geheimzinnig
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Heeft iemand enig idee hoe die tellerplaten van speurders.nl er in het echt uitzien? Op zich is 30 euro voor tellerplaten niet te duur. Als je ze zelf maakt m.b.v. kleurenkopieen op papier dan wordt het namenlijk toch niet echt profie.
yoooo, witte tellerplaten van tepper heb ik eindelijk binnen, gemonteerd, zelfs linksboven en rechtboven twee extra metertjes geplaatst in het originele dashboard, de gaatjes zaten er namelijk en ik had nog twee dashboards.....dus meteen erin geschroeft.
Tis makkelijk te maken die witte wijzerplaten, gewoon met de bijgeleverde (hele dunne) dubbelzijdige tape.
Het enige probleempje met de witte platen is dat het plaatje van de koelvloeistof het indicatie lapje aan de verkeerde kant heeft zitten, maarja aangezien dit lampje bij mij constant brand is het wel door de folie zichtbaar, dus in het ergste geval zie je 't wel ;p
Hallo!! Ik heb me net ingeschreven en ben waarschijnlijk helemaal nieuw voor jullie. Dus zal ik me even heel kort voorstellen: Ik ben thomas en ben net als jullie helemaal gek van Ax'jes. Heb zelf een totaal uniek uitgebouwde kawa groene Ax.( Wil je foto's zien: laat het maar ff weten als je geinteresseerd bent.)
Uh jaah wat wilde ik ook alweer..............oja ik zat zo is rond te neuzen op het forum en las dat jullie bezig waren met witte tellerplaten e.d.Nou ben ik ook nog bezig om m'n dashboard een beetje aan te pakken dus ik zou die scans ook wel graag willen hebben.