Hey,
ik heb al een tijdje een citroen ax GT waar al het 1 en ander aan is gebeurd. Hij rijdt perfect en er is niks over op te merken behalve dan de lichtverklikker. Als ik mijn deur opendoe zonder het licht uit te doen word je gelijk gestraft! Een enorme *bieppppppp* krijg je om je oren!
Nou zou je zeggen; mooi toch? Kun je ook nooit je licht vergeten! MAAR als er dus iemand die naast mij zit de auto uitgaat wordt ik dus alsnog gestraft! Mijn vraag is dus of hier geen alternatief voor is.
Ik wil wel een verklikker maar dan met een gewoon zacht deuntje (zoals je in de meest nieuwe auto's ook hebt).
Opzich is dit geen probleem, maar ik kan nergens maar dan ook nergens een andere verklikker vinden! Heeft iemand nog ideeen?
Alvast bedankt!
Lichtverklikker
Moderator: webmasters
Re: Lichtverklikker
axgt_1.4 wrote:Hey,
ik heb al een tijdje een Citroën AX GT waar al het 1 en ander aan is gebeurd. Hij rijdt perfect en er is niks over op te merken behalve dan de lichtverklikker. Als ik mijn deur opendoe zonder het licht uit te doen word je gelijk gestraft! Een enorme *bieppppppp* krijg je om je oren!
Nou zou je zeggen; mooi toch? Kun je ook nooit je licht vergeten! MAAR als er dus iemand die naast mij zit de auto uitgaat wordt ik dus alsnog gestraft! Mijn vraag is dus of hier geen alternatief voor is.
Ik wil wel een verklikker maar dan met een gewoon zacht deuntje (zoals je in de meest nieuwe auto's ook hebt).
Opzich is dit geen probleem, maar ik kan nergens maar dan ook nergens een andere verklikker vinden! Heeft iemand nog ideeen?
Alvast bedankt!
Kijk eens achter je zekeringenkast.
Bij mij zit hij daar in de buurt, maar ja ik heb ook type 2 (bouwjaar 1995)
En tja.. er zijn alternatieven! Zorgen dat de bijrijdersdeur open gaat en niet het ligt aan laat gaan! Dus pinnetje in de deurpost saboteren! Zodoende gaat die nog wel piepen op je eigen deur!
Ik heb een buzzzzzertje die alleen op de linkerdeur reageert en pas dan als ik het contact afzet. Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat ie er al inzat toen ik hem kocht
>>>>>>>>>>Lurker pur sang<<<<<<<<<<<
>>>>>>>> http://www.off-topic.nl <<<<<<<<
>>>>>>>> http://www.off-topic.nl <<<<<<<<