Bagagenet installeren
Moderator: webmasters
Bagagenet installeren
Hallo,
Even een vraagje,
Een paar jaar geleden kocht ik mijn Ax First impression uit 1994. In de kofferbak van de auto vond ik dit bagagenet.
Ik natuurlijk heel erg blij, want dit vind je niet zo gauw. Maaaarr, hoort deze oorspronkelijk bij de Ax en hoe installeer ik dit ding, heeft iemand deze kennis hierover en missen er misschien ook onderdelen aan, of moet er nog iets gebeuren qua aanpassingen in de auto b.v.? Ik heb alleen maar wat er op de foto staat.
Heel graag zou ik jullie mening hierover willen,
Tjarly
Even een vraagje,
Een paar jaar geleden kocht ik mijn Ax First impression uit 1994. In de kofferbak van de auto vond ik dit bagagenet.
Ik natuurlijk heel erg blij, want dit vind je niet zo gauw. Maaaarr, hoort deze oorspronkelijk bij de Ax en hoe installeer ik dit ding, heeft iemand deze kennis hierover en missen er misschien ook onderdelen aan, of moet er nog iets gebeuren qua aanpassingen in de auto b.v.? Ik heb alleen maar wat er op de foto staat.
Tjarly
Re: Bagagenet installeren
er schijnen originele bagagenetten te bestaan voor de ax
staat er ook 1 op marktplaats. (linken kan ik niet, maar typ eens "bagagenet Citroën ax" in)
hoe deze bevestigd zou moeten worden weet ik niet...
succes ermee!
staat er ook 1 op marktplaats. (linken kan ik niet, maar typ eens "bagagenet Citroën ax" in)
hoe deze bevestigd zou moeten worden weet ik niet...
succes ermee!
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
-
- AX liefhebber
Tjarly wrote:Hallo,
Even een vraagje,
Een paar jaar geleden kocht ik mijn AX First impression uit 1994. In de kofferbak van de auto vond ik dit bagagenet.
Ik natuurlijk heel erg blij, want dit vind je niet zo gauw. Maaaarr, hoort deze oorspronkelijk bij de AX en hoe installeer ik dit ding, heeft iemand deze kennis hierover en missen er misschien ook onderdelen aan, of moet er nog iets gebeuren qua aanpassingen in de auto b.v.? Ik heb alleen maar wat er op de foto staat.
Tjarly
Heb je ook een foto? ik heb zelf nog nooit zoiets gebruikt, maar misschien met een foto dat de anderen precies weten hoe en wat.
Citroën! What else?
Ik heb geprobeerd een foto te uploaden, maar is me nog niet gelukt, maar die op marktplaats staat, dat is hem,
Ik heb geprobeerd een foto te uploaden, maar is me nog niet gelukt, maar die op marktplaats staat, dat is hem,
ben ook wel benieuwd hoe dat werkt dan
Deze: http://link.marktplaats.nl/505414401?
Dat is volgens mij een net voor vanaf de bovenkant van de rugleuning naar het plafond.
Dat is volgens mij een net voor vanaf de bovenkant van de rugleuning naar het plafond.
Dat vermoedt ik zelf ook, hij past ook in de breedte er prima tussen, tussen de hoedenplank en de achterbank en het
smalle stuk omhoog, en waarschijnlijk moeten die metalen knoppen, uiteinden dan misschien bevestigd worden op de plek waar de handgrepen zitten, dit met een extra kabel misschien????
smalle stuk omhoog, en waarschijnlijk moeten die metalen knoppen, uiteinden dan misschien bevestigd worden op de plek waar de handgrepen zitten, dit met een extra kabel misschien????
Dat kan ook, maar als je spulletjes op de hoedenplank hebt liggen, dan vliegen deze tijdens het remmen niet door de auto heen toch?
Dus tja, het blijft voorlopig een mysterie. Maar, ik heb de vraag nu ook gesteld aan een citroendealer, dus maar ff afwachten. Ben nu wel heel nieuwsgierig :)
Dus tja, het blijft voorlopig een mysterie. Maar, ik heb de vraag nu ook gesteld aan een citroendealer, dus maar ff afwachten. Ben nu wel heel nieuwsgierig :)
Ik wil jullie even zeggen dat ik er eindelijk achter ben of dit net nu wel of niet van een Ax is, nee dus, op Marktplaats
vond ik exact dezelfde en hoort in een OPEL Vectra B-station bouwjaar 2001. Hier ben ik dus niet blij mee.
Heb dus al die tijd een parasiet in mijn prachtig mooie Axje gehad die er niet in thuis hoorde. Ik heb hem nu dus maar in deze rubriek geknikkerd op Marktplaats, want wil hem geen minuut langer meer in huis hebben. Maar ik wil jullie wel bedanken voor het hebben mee gedacht met mij hierin. Deze topic mag bij deze dus gesloten worden.
vond ik exact dezelfde en hoort in een OPEL Vectra B-station bouwjaar 2001. Hier ben ik dus niet blij mee.
Heb dus al die tijd een parasiet in mijn prachtig mooie Axje gehad die er niet in thuis hoorde. Ik heb hem nu dus maar in deze rubriek geknikkerd op Marktplaats, want wil hem geen minuut langer meer in huis hebben. Maar ik wil jullie wel bedanken voor het hebben mee gedacht met mij hierin. Deze topic mag bij deze dus gesloten worden.