Ik had nog even een klein vraagje. De kachelmotor van mijn AX 1.5D deed het niet en had dus geen aanjager. Sinds kort doet de aanjager het weer, zij het met een ratelend geluid vanuit de kachelmotor gok ik.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? En laten zitten of kachelmotor vervangen?
Kachelmotor met ratel?
Moderator: webmasters
-
- Bedreven AX driver
-
- profiel verwijderd
Lagertje van de fan gaar?
Weet niet hoe ernstig 't rateltje is, maar als 't zo storend is dat je je bijrijder niet kan verstaan is vervangen niet eens zo'n verkeerd idee...
Vervangen is niet zo heel lastig, en voor de kosten hoef je 't ook niet te laten...
EDIT: kan ook nog zo zijn dat je fan zelf gebroken is, waardoor deze aanloopt wanneer je 'm aanzet (door de krachten zet 'ie uit naar buiten waardoor die tegen de behuizing aan kan gaan tikken)
Weet niet hoe ernstig 't rateltje is, maar als 't zo storend is dat je je bijrijder niet kan verstaan is vervangen niet eens zo'n verkeerd idee...
Vervangen is niet zo heel lastig, en voor de kosten hoef je 't ook niet te laten...
EDIT: kan ook nog zo zijn dat je fan zelf gebroken is, waardoor deze aanloopt wanneer je 'm aanzet (door de krachten zet 'ie uit naar buiten waardoor die tegen de behuizing aan kan gaan tikken)
-
- Bedreven AX driver
-
- profiel verwijderd
Let er dan wel op dat je het juiste type gaat halen!
Jouw 1.5D heeft er 1 met een kleine lucht-opening naar de buis die naar het kachelhuis gaat.
En daarnaast moet het er n'tuurlijk ook weer 1-tje zijn met 3 standen.
Jouw 1.5D heeft er 1 met een kleine lucht-opening naar de buis die naar het kachelhuis gaat.
En daarnaast moet het er n'tuurlijk ook weer 1-tje zijn met 3 standen.

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!