Kleine scheurtjes in het dashboard

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
vinnyvs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 233
Joined: WedJun25, 2008 8:11:48 AM
Location: maarssen

Kleine scheurtjes in het dashboard

Post by vinnyvs »

Hoi axen

Ik kan een dashboard krijgen van de GT, maar er zitten kleine scheurtjes in. Is dit makkelijk te maken of zeggen jullie van begin er niet aan?
En waarmee is het te maken? Glasvezel, plamuur?

Ik hoor het wel. gr vincent

Flying Duckman
AX driver
AX driver
Posts: 34
Joined: WedMar16, 2005 12:15:23 PM
Location: Enschede
Contact:

Post by Flying Duckman »

Ik zou er niet aan beginnen, repareren is ook bijna niet te doen, er zitten zoveel holle delen onder het oppervlakte dat je geen goede reparatie kunt doen vanaf de onderkant van je dashboard. ik zou misschien een aantal goede onderdelen van de GT afnemen en gewoon je eigen dash houden als deze nog goed is.

Anders gaat het dash er misschien ook zo uit zien na een tijdje..

Image
Image
Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Ik zou lekker wachten tot er een mooier (lees: niet gescheurd) dash voorbij komt. Zo duur zijn ze toch niet, en een gescheurd dashboard is de moeite van het inbouwen niet waard - ik vond het uitbouwen al een klotewerkje in ieder geval.
Kijk uit, een Cactussssss

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

mijne heeft ook een paar scheuren, en die zijn aan de binnezijde van t dashbord gekit. Ik stoor me er verder niet aan.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

FmXXX-STanie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 309
Joined: TueJun05, 2007 9:21:58 PM
Location: sellingen

Post by FmXXX-STanie »

ja kijk het licht er aan of jij je er aan stoort zo ja
zet er dan gelijk een andere in want kleine scheurtjes zullen zeker groter worden..
mijn vorige ax had het ook in een tijd van 3 maand was een klein scheurtje uitgelopen tot het dashboard in 2 :(
______________________________________
Wie niet Snell is,
Is laag !!

Post Reply