Het is aanzienlijk makkelijker om gewoon een nieuw compleet interieur aan te schaffen, worden er regelmatig hier aangeboden. Neem een GTI en je hebt super stoelen, plug and drive:)
"Experience is what you get when you didn't get what you wanted."
De stoelen zitten met 4 bouten vast. Deze losschroeven, stoelen er uit en andere stoelen er in en 4 bouten per stoel weer vastzetten.
Achterbank zitting kun je er zo uitpakken, effe naar boven los trekken en hij is los. De rugleuning kun je er zo uitpakken.
Ik weet niet of je een gedeelde achterbank leuning hebt momenteel? Zo niet, dan moet je zien dat je het steuntje voor in het midden ergens op de kop tikt.
Interieur wisselen stelt niets voor.
Type 1 en 2 zijn verder gewoon uitwisselbaar, enkel de gordelklikkers verschillen. Aan mijn type 1 interieur zitten type 2 klikkers. Dus daar hoef je ook niets aan te doen.
Ik heb nog zon deelbareachterbankleuningsteuntje over!
Type 1 en 2 is inderdaad uitwisselbaar, alleen 3 deurs/5 deurs is lastiger omdat de achterbank van een 5 deurs afgerond is en de stoelen niet naar voren kunnen.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb nog zon deelbareachterbankleuningsteuntje over!
Type 1 en 2 is inderdaad uitwisselbaar, alleen 3 deurs/5 deurs is lastiger omdat de achterbank van een 5 deurs afgerond is en de stoelen niet naar voren kunnen.
Ruilen voor een paar deurgrepen?
Dan heb ik een interieurtje incl. steuntje in de aanbieding