Foto achterbak GT

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Foto achterbak GT

Post by grietje »

type 1, en dan gaat het mij om het lampje, en de kappen die tegen de zijkant zitten :) En hoe het lampje vast zit, en waaraan...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Re: Foto achterbak GT

Post by Rock's »

grietje wrote:type 1, en dan gaat het mij om het lampje, en de kappen die tegen de zijkant zitten :) En hoe het lampje vast zit, en waaraan...


zit vast aan de complete hoedenplankhouder...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Re: Foto achterbak GT

Post by grietje »

Rock's wrote:
grietje wrote:type 1, en dan gaat het mij om het lampje, en de kappen die tegen de zijkant zitten :) En hoe het lampje vast zit, en waaraan...


zit vast aan de complete hoedenplankhouder...


Dat dacht ik idd ..
maar ben nog steeds benieuwd hoe, om te kijken of het bij mij gebroken is of gewoon eruit gehaald.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply