kuipstoel
Moderator: webmasters
kuipstoel
weet iemand of deze stoel in een ax past.
want om nou te zeggen dat je echt stevig in een gti stoel zit
deze ziet er aardig beter uit
klik
want om nou te zeggen dat je echt stevig in een gti stoel zit
deze ziet er aardig beter uit
klik
check www.staytunedijsselland.nl regelmatig voor de volgende meeting
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
heb al bx gti stoelen in een 2pk gezien dus ik zou zeggen ga ervoor, zo'n bx 16v stoel zit echt zalig, hij heeft zelfs een verstelbare lendesteun.
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk
www.saxoclubvlaanderen.tk
nou anders ff op de sloop kijken en gewoon een stoel proberen.
check www.staytunedijsselland.nl regelmatig voor de volgende meeting
De sportstoelen van een ax zijn precies wat het zijn sportstoelen. Ze bieden iets meer steun dan standaard stoelen. In een subaru impreza sti wrx zitten mooie stoelen als je daar in zit zit je vast. Gordel aanspannen en je zit onbeweegelijk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
En wanneer je een niet te dure goede kuipstoel wil is de stoel van een Suzuki Swift GS/GR/GTI ook een goede optie. Mooie stoeltjes met geintergre?rde hoofdsteunen, zoals het hoort bij een kuipstoeltje
Ze zijn ook van een mooi formaat voor in een AX.
Of het past, weet ik niet , maar ik zit er over te denken om dat ook nog es te gaan bekijken .
Ze zijn ook van een mooi formaat voor in een AX.
Of het past, weet ik niet , maar ik zit er over te denken om dat ook nog es te gaan bekijken .
AX GTi, sold!
KMvtr bedankt ! Ik ga eerst maar eens kijken hoe goed me autootje is. Na de volgende APK ga ik knutselen, das pas in de zomer. Dan is het weer beter en heb ik veel vrijetijd (moet alles in de openlucht doen en als ik mazzel heb in de schuur van een vriend).
Als ik trouwens kuipjes ga plaatsen wil ik er twee dan blijft m'n vriendin ook zitten in de bochten
Als ik trouwens kuipjes ga plaatsen wil ik er twee dan blijft m'n vriendin ook zitten in de bochten
AX GTi, sold!