Heel irritant handschoenenkastje
Moderator: webmasters
Heel irritant handschoenenkastje
Hallo
Ik heb een kort vraagje.
Ik rijd in een AX 1.1 injectie 5deurs, alleen heb een kleine irritantie:
als ik redelijk hard optrek dan flikkerd alles uit mijn handschoenenkastje omdat ik die niet kan afsluiten, hij is namelijk open.
Wie heeft dit probleem ook en heeft er een sublieme uitvinding voor gevonden. Of wie is hier slimmer dan mij en kan wel iets verzinnen om dit probleem te verhelpen.
Ik heb een kort vraagje.
Ik rijd in een AX 1.1 injectie 5deurs, alleen heb een kleine irritantie:
als ik redelijk hard optrek dan flikkerd alles uit mijn handschoenenkastje omdat ik die niet kan afsluiten, hij is namelijk open.
Wie heeft dit probleem ook en heeft er een sublieme uitvinding voor gevonden. Of wie is hier slimmer dan mij en kan wel iets verzinnen om dit probleem te verhelpen.
Eyes Open, Foot Down
-
- Moeder Overste
Je geeft het idd zelf al aan, netje ervoor en klaar!Dix wrote:Ik denk meer aan iets van een netje er voor ofzo..

Er zijn volgens mij wel van die netjes bij de halford te halen, zijn ze ook nog mooi zwart, het zijn bagage netjes voor achterin de auto.
Anders ff kijken op de sloop, er zijn auto's die aan de achterkant van de voorstoelen zo'n opbergvak(flap) hebben, en sommige merken hebben daar een netje zitten.
Verlagen zal dan wel goed werken. Want ik heb nergens last meer van. Hoewel die wel vrij vol ligt.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Antislipmatje? Daar al eens over nagedacht?
Werkt echt goed! Heb ik op internet gezien:
http://www.megagadgets.nl/amiketo-anti-slip-p-55.html
Hebben ze misschien bij Halfords ofzo ook wel?
Werkt echt goed! Heb ik op internet gezien:
http://www.megagadgets.nl/amiketo-anti-slip-p-55.html
Hebben ze misschien bij Halfords ofzo ook wel?