compleet dashbord
Moderator: webmasters
compleet dashbord
Ik heb zojuist in 3,5 u tijd (met hulp van joost) een compleet nieuw type dashbord heel uit een ax gehaald!!!
Meteen ff de teller meegenomen (eik zonder te vragen maja)
groetjes geert
ps heb heel veel fotos, er komt een how to!!! Maar t grootste werk moet nog komen pfff wat een draden werk zeg!
ax powah
binnenkort te zien : glad dashbord!!! gaat vanaaf nog in de spuitplamuur!!
Meteen ff de teller meegenomen (eik zonder te vragen maja)
groetjes geert
ps heb heel veel fotos, er komt een how to!!! Maar t grootste werk moet nog komen pfff wat een draden werk zeg!
ax powah
binnenkort te zien : glad dashbord!!! gaat vanaaf nog in de spuitplamuur!!
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
de link
deel 1 van het karwei staat online :
http://axolland.tripod.com/home/id11.html check dizz
kijk je ogen uit! verhaal erbij en meer fotos komen later wel!!
groetjes ax powah
http://axolland.tripod.com/home/id11.html check dizz
kijk je ogen uit! verhaal erbij en meer fotos komen later wel!!
groetjes ax powah
Mzzls Geert
-
- AX driver
-
- AX liefhebber
Lekker veel werk gehad zag ik. Als je het opnieuw gaat monteren zal ik ff voor je duimen want wiiiihaaaaa al die kabeltjes, schroefjes en andere zooi Demonteren daar zou ikzelf ook niet zoveel problemen mee hebben maar de hele zooi opnieuw in elkaar steken zou me nooit ofte nooit lukken Als je het dashboard gaat spuiten (zwart heb ik meen ik ergens gelezen) zou ik wel kiezen voor een matte lak. Het is best wel vervelend als je telkens de reflectie vh dashboard in de voorruit ziet als de zon eens schijnt. Een maat van me had dit ooit in zijn prullerige golf en dat was echt dikke shit.
Grtz
Grtz
Als je het dashboard gaat spuiten (zwart heb ik meen ik ergens gelezen) zou ik wel kiezen voor een matte lak. Het is best wel vervelend als je telkens de reflectie vh dashboard in de voorruit ziet als de zon eens schijnt. Een maat van me had dit ooit in zijn prullerige g*lf en dat was echt dikke shit.
heb ook voor mat gekozen en omdat t dashbord glad is maar met matte lak krijg je een heel *NIEUW* dashbord, beetje leerachtig maar tis de bewonderen met turqoise middendeel en handschoenvakje/ tellerrand
alleen de teller is nog nie in gebouwd, nu werk ik nog met me oude...
ax powah
Mzzls Geert
AX_POWAH wrote:Als je het dashboard gaat spuiten (zwart heb ik meen ik ergens gelezen) zou ik wel kiezen voor een matte lak. Het is best wel vervelend als je telkens de reflectie vh dashboard in de voorruit ziet als de zon eens schijnt. Een maat van me had dit ooit in zijn prullerige g*lf en dat was echt dikke shit.
heb ook voor mat gekozen en omdat t dashbord glad is maar met matte lak krijg je een heel *NIEUW* dashbord, beetje leerachtig maar tis de bewonderen met turqoise middendeel en handschoenvakje/ tellerrand
alleen de teller is nog nie in gebouwd, nu werk ik nog met me oude...
AX powah
ga je dat laatste nog een keertje afmaken????
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio