schimmel op bekleding bodemplaat

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

schimmel op bekleding bodemplaat

Post by first »

Ik heb schimmel op de bekleding van de bodemplaat. Hoe kan ik de bekleding loshalen om de bodemplaat op vocht te controleren?
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Re: schimmel op bekleding bodemplaat

Post by IceByte »

first wrote:Ik heb schimmel op de bekleding van de bodemplaat. Hoe kan ik de bekleding loshalen om de bodemplaat op vocht te controleren?


Stoel aan die kant eruit halen, en de kunststof bekleding aan de dorpel eruit halen, dan kan je de vloerbedekking omhoog halen om de bodem te bekijken.

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

Moet die stoel er echt uit? zo ja, hoe haal ik die stoel er dan uit en hoe zet ik hem er weer in?
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Stoel zit vast met 4 bouten; maat Torx-40. Deze zitten in de rails waarmee de stoel aan de auto vast zit.


Schuif eerst je stoel helemaaal naar achteren, nu zie je in beide stoelrails het boutje verschijnen; losschroeven (kan aardig vast zitten).
Vervolgens schuif je je stoel naar voren, en nu zie je daar ook tussen de rails 2 vrijgekomen bouten zitten. Ook deze losdraaien.

Vervolgens kan je je stoel er zo uit tillen.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

gebruik de zoekfunctie even..

ik heb gister of eergister compleet uitgelegt hoe een interieur gedemonteerd moet worden.. ergens in een isolatie topic
Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

De vloerbedekking kan ook nog achter plasticdelen vast zitten die tegen de zijkant van de auto met kruiskopjes vast zitten. Echt moeilijk is het in ieder geval niet, zelfs ik kan het ;)
Kijk uit, een Cactussssss

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

first wrote:Moet die stoel er echt uit? zo ja, hoe haal ik die stoel er dan uit en hoe zet ik hem er weer in?


Tis niet zo ingewikkeld, op de rails waar de stoel op schuift zitten 4 bouten, wel lekker speciale bouten, dus die draai je niet zo maar los.
Aan de kant van de handrem zal je die plastic kap die dr op zit los moeten halen, daaronder zitten namelijk de 2 bouten voor die kant.

Tis een kwestie van die 4 bouten dr uit, en dan kan de stoel dr zo in zn geheel uit.

Post Reply