Hallo,
Ik ben op zoek naar iemand die effe 5 minuten wil uitrekken voor het maken van enkele foto's van het achterklepslotje. Dit omdat ik een nieuwe achterklep moet monteren maar niet 100% meer weet hoe het geheel op de achterklep gemonteerd zit. Dus graag enkele detail foto's van de nodige kwaliteit.
Omdat de foto's misschien wat groot zullen uitvallen mogen ze gemailed worden naar mijn emailadres: springbowtje@hotmail.com
Oja, het gaat om een ax van het type 2 maar ik weet niet of dit iets uitmaakt.
Dank bij voorbaat.
foto's achterklep/slotje gevraagd
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX driver
Dus je bedoeld de bevestigingspunten?
en het slot geheel? en precies wat browny vraagt, elec. slot of handmatig?
Zo ja.. indien je de elec. oplossing via foto's binnen hebt gekregen zet ze dan hier effe op het forum!
Ik zal zelf even kijken..ben nu druk bezig onder de auto.. mocht ik tijd hebben schiet ik ook effe foto's van de klep!
en het slot geheel? en precies wat browny vraagt, elec. slot of handmatig?
Zo ja.. indien je de elec. oplossing via foto's binnen hebt gekregen zet ze dan hier effe op het forum!
Ik zal zelf even kijken..ben nu druk bezig onder de auto.. mocht ik tijd hebben schiet ik ook effe foto's van de klep!
-
- AX driver
Gewoon standaard. Handmatig dus. Ik ben gewoon naar de sloop om een nieuwe achterklep gegaan. Nu moet ik dus het slot/ruitenwisser enz. terugplaatsen op de nieuwe achterklep. Alleen is het meer dan zes maanden terug dat ik het allemaal los heb gedaan van de kapotte achterklep. Hierdoor weet ik niet exact meer hoe en wat. Vandaar de vraag naar foto's.
sorry maar mijn achterklepplaat bedekt de hele achterkant.
misschien moeten we het omdraaien
maak een foto en ik (of andere leggen uit )
wat ik weet is dat het erin moet en dat zo'n U ijzertje hem moet borgen.
Het lange staafje naar beneden gehangen moet worden waarbij hij vast zit naar een zijkant toe (dus niet onder maar naast het !)
en verder loopt de andere kant van het lange staafje naar het vergrendelingsdeel van de achterbak.
misschien moeten we het omdraaien
maak een foto en ik (of andere leggen uit )
wat ik weet is dat het erin moet en dat zo'n U ijzertje hem moet borgen.
Het lange staafje naar beneden gehangen moet worden waarbij hij vast zit naar een zijkant toe (dus niet onder maar naast het !)
en verder loopt de andere kant van het lange staafje naar het vergrendelingsdeel van de achterbak.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio