Hallo mensen,
Mijn Ax Gti uit '92 loopt stationair niet echt lekker. Als hij onder de 1000 rpm komt heeft de auto moeite om niet af te slaan. Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?
Moet ik bijvoorbeeld het injectiehuis laten reinigen?
Alvast bedankt,
Groetjes,
Marco
Help mijn GTi uit '92 loopt stationair slecht!
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Hee hier nog 1 met hetzelfde probleem.
Wilde het net op het forum gaan zetten.
Ik heb dat dus ook. Op 900 RPM gaat het nog. Alssie op 750 komt begint de auto te trillen.
Dus ik wil mijn stationair toerental wat verhogen.
Als je met een spiegeltje achter je injectiehuis kijkt zie je een stelschroefje. Die zorgt ervoor dat je gas hendel standaard iets verder uit blijft staan. Bedankt Q01Z. Hij zat er inderdaad.
Maar! Die gekke fransen hebben weer verzonnen om speciaalgereedschap van te maken. Grrrr. Tis geen Torx geen kruis en geen platte bit die erop past. Tis een klein gaatje met aan 2 kanten een mini stukje voor een platte schroevendraaier.
Met dat speciale bitje kun je dus je toerental veranderen.
Die heb ik dus niet. Iemand een creatieve oplossing?
Wilde het net op het forum gaan zetten.
Ik heb dat dus ook. Op 900 RPM gaat het nog. Alssie op 750 komt begint de auto te trillen.
Dus ik wil mijn stationair toerental wat verhogen.
Als je met een spiegeltje achter je injectiehuis kijkt zie je een stelschroefje. Die zorgt ervoor dat je gas hendel standaard iets verder uit blijft staan. Bedankt Q01Z. Hij zat er inderdaad.
Maar! Die gekke fransen hebben weer verzonnen om speciaalgereedschap van te maken. Grrrr. Tis geen Torx geen kruis en geen platte bit die erop past. Tis een klein gaatje met aan 2 kanten een mini stukje voor een platte schroevendraaier.
Met dat speciale bitje kun je dus je toerental veranderen.
Die heb ik dus niet. Iemand een creatieve oplossing?
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.