Ik vind steeds wat olie onder mijn auto als die een tijdje stil heeft gestaan. Het drupt van de vesnellingsbak af. Ik ben opzoek geweest naar de plaats van lekkage en kwam erachter dat het tussen de verdelerkap en het motorblok lekte.
Ik ben bij de garage geweest, en die kunnen het wel reparreren. Hij schatte dat het vervangen van die o-ring ongeveer 3 kwartier ging duren. Nou vind ik dat bij een uurloon van ?60,- nogal prijzig.
Is het moeilijk om dat zelf te vervangen, en zo nee hoe zou ik dat moeten doen?
Alvast bedankt
Last edited by JawS on MonJun27, 2005 11:29:56 PM, edited 1 time in total.
Misschien ook wat voor mijn GT. Die lekt ook op volgens mij dezelfde plaats. Vind ik principe niet erg, alleen mn moeder ziet de grap er niet in doordat de oprit aardig besmeurd is.
Euh, vloeibare pakking heb ik nog nooit van gehoord IK heb trouwnes nog eens goed gekeken waar de olie vandaan lekte, maar dat is tussen het motorblok en dat metalen tussenstuk waar de rode platic kap op gemonteerd is. Is dat ook met die 4 boutjes los te draaien?
Even openschroeven schoonmaken vloeibare pakking ertussen en weer in elkaar zetten.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.