vorige week heb ik mijn ontsteking laten vervangen
voor dit gebeurde had ik al last van schokken ... nadat dit gebeurde had ik het nog steeds .... na vandaag .... ik rij vrolijk terug van harderwijk naar almere .. ik geef gas op 1/4 maar als ik naar 2/4 of 3/4 of 4/4 wilde gas geven houd hij gewoon in ..... je komt dan wel op je snelheid maar zoooooooooooooooooo langszaam en dit pas na 1/4 gas geven dus die 1/4 doet hij normaal
ook brand het gele lampje en na 25 minuten ging hij 0.1 seconde goed ging geel lampje uit maar daarna meteen weer aan vage zooi
idd.. heb je de ontsteking wel goed staan..
als deze niet goed staat qua tijd (wat roel dus ook zegt) dan gaat je auto ook inhouden en raar doen!
gewoon beetje draaien en hopen dat het over gaat
anders heb ik nog wel injectiehuis voor je, maar zoek nou eerst maar es verder
zoals je in men wie is wie kan lezen ben ik in opleiding voor autotechnologie, op men praktijk examen kreeg ik net hetzelfde probleem voor geschoteld, wel is waar met carbu. Alles gecontroleerd, carbu afgesteld, maar niet goed te krijgen. Examen bijna gedaan, ik inmense okselvijvers van de stress maar men oog viel op iets. Op de plaats waar je je voorontsteking afsteld zit normaalgezien een merkteken van het fabriek uit. Probeer dit eens recht over elkaar te zetten. En je contacthoek opnieuw afstellen. Ook zien dat je vacuumvervroeger aangesloten is. Volgens mij is het dat!!!
nu hopen dat ik het juist heb, kan ik weer gaan opscheppen op school dat mecaniek me in het bloed zit
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
ik blijf van bepaalde dingen af van de auto daar heb ik echt 0,0 verstand van whahahaha
kben geen kakanox of qoiz die hele blokken erin en uit zetten ....
als je een handleiding heb met ss dan lukt het me wahahhaha
in onderhandeling met qoiz over injectiehuis ...
dan in LATEN bouwen en ontsteking af stellen dan moet hij het weer doen hoop ik
Verkeerd type bougies er in (te hete, of te ver uitstekende), elektrodeafstand bougies niet goed, kapotte rotor (soms gaan nieuwe meteen kapot), slecht aangesloten bougiekabels.
Handjes wrote:Verkeerd type bougies er in (te hete, of te ver uitstekende), elektrodeafstand bougies niet goed, kapotte rotor (soms gaan nieuwe meteen kapot), slecht aangesloten bougiekabels.
Denk ook wel dat als je alles gaat vervangen je op het einde een AX hebt die het doet. Probleem is alleen dat de auto dan meestal drie keer zoveel gekost heeft, als dattie eigenlijk waard is.