mijn aandrijfassen ratelen zwaar.. ook met rechtdoor rijden, ze doen dit echter alleen met trekkende motor, maar als je hard gas geeft weer niet. (dus als de auto uit de veren komt)
nu stond mijn auto vanmiddag op de brug om afgekeurd te worden, en toen viel mij op dat als je aandrijfassen niet onder een bepaalde hoek hangen, dat de assen dan in een soort elips ronddraaien, en dus niet rond eigen as (haha woordspeling

nu weet ik zeker dat de aandrijfassen iig redelijk waren toen deze eronder gingen.. ze ratelde namelijk nooit! maar waren dus niet nieuw.
nu was de logica van mij en mijn vader;
als de auto verlaagt is, dan maken de aandrijfassen een andere hoek dan normaal, dus zullen ze niet rond draaien, maar in die elips die hij ook heeft bij het sturen of veren.
dit vermoeden wordt versterkt door het feit dat het ratelende geluid niet aanwezig is als de auto uit de veren komt (dus hard over een hobbel en uitveren, of hard gasgeven zodattie omhoog komt)
maar kan dit? dus is dit een logische redenatie?
overigens is mijn auto +-4cm verlaagt en heeft bart, de broer van joost met 6cm verlaging hetzelfde probleem!