Is er iemand die verstand heeft van centrale vergrendeling in een AX?
M'n twee achterdeuren reageren wel, maar gaan niet helemaal op slot of open... Elke keer maar half.
Sinds vandaag doet m'n vergrendeling bij de voordeur van bestuurder het niet meer. Alleen de deur zelf gaat open en dicht. Maar als ik naar de andere kant loop en hem daar open draai gaan alle deuren wel weer mee... Voor mij is het een raadsel, en heb na al m'n ombouwplannen niet zoveel geld voor de garage...
Centrale vergrendeling weigert half dienst
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX driver
Centrale vergrendeling weigert half dienst
Kus, Smurf
lekkere vage problemen heb jij
zeker omdat het dus wel werkt vd andere kant.. je zou kunnen kijken naar de bekabeling, euhmm bij je voeten zeg maar, waar de deur in het schanier hangt zitten 2a3 stekkertjes.. 2 vd cv en 1 vd electrische ramen als je die hebt.
het zou goed kunnen dat het signaal dattie van de ene kant krijgt niet sterk genoeg.. duidt op een kabel breuk of iets dergelijks..
kabeltjes kijken dus
zeker omdat het dus wel werkt vd andere kant.. je zou kunnen kijken naar de bekabeling, euhmm bij je voeten zeg maar, waar de deur in het schanier hangt zitten 2a3 stekkertjes.. 2 vd cv en 1 vd electrische ramen als je die hebt.
het zou goed kunnen dat het signaal dattie van de ene kant krijgt niet sterk genoeg.. duidt op een kabel breuk of iets dergelijks..
kabeltjes kijken dus
Zelfde probleem
Ik heb hetzelfde probleem, alleen bij mij is het alleen nog de deur rechtsachter. Als je de oplossing hebt gevonden hoor ik het graag. Ik hoor trouwens wel dat het motortje er erg veel moeite mee heeft.
Groetjes Nanny
Groetjes Nanny
- Joris
- AX Master Spammer
Ik heb t volgende probleem met mijn centrale deurvergrendeling:
De 2 voorste deuren werken niet meer.
De motors heb ik vernieuwd met werkende, resultaat-> geen.
Als ik probeer stroom te meten, dan geeft ie niets.
Iemand enig idee?
Of heeft iemand een schema van hoe t zit ?
De 2 voorste deuren werken niet meer.
De motors heb ik vernieuwd met werkende, resultaat-> geen.
Als ik probeer stroom te meten, dan geeft ie niets.
Iemand enig idee?
Of heeft iemand een schema van hoe t zit ?
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
Re: Centrale vergrendeling weigert half dienst
Sanniesmurf wrote:Is er iemand die verstand heeft van centrale vergrendeling in een AX?
M'n twee achterdeuren reageren wel, maar gaan niet helemaal op slot of open... Elke keer maar half.
Sinds vandaag doet m'n vergrendeling bij de voordeur van bestuurder het niet meer. Alleen de deur zelf gaat open en dicht. Maar als ik naar de andere kant loop en hem daar open draai gaan alle deuren wel weer mee... Voor mij is het een raadsel, en heb na al m'n ombouwplannen niet zoveel geld voor de garage...
controleer de kabel in de bestuurdersdeur maar eens op draadbreuk.
En dan bedoel precies het deel bij de rubbere hoes richting de rest van de auto
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Zoiets heb ik ook.... Als ik bij de passagierskant de deur op slot draai, klikt ie eerst op slot, en daarna snel weer open. Dit gebeurt alleen aan deze kant. Bij de bestuurderskant werkt ie normaal. Waar zit die bedrading precies ? Dan zal ik het ook eens nakijken. Zit het helemaal aan de onderkant van de deur ?