De poelie van de v-snaar moet er sowieso ook nog af. Gelukkig brak bij mij 1 van de 4 boutjes af.....................
Verder kan ik je als tip geven om een merkteken te plaatsen op 1 van de tanden en het 'bijbehorende' punt op het blok met een watervaste stift of een potje tipp-ex.
Zelf heb ik de klus geklaard zonder paspennen. Uiteraard de nokkenas en de brandstofpomp ook gemarkeerd.
____________________________________________________________
alles laten zitten op de kop inlaat en uitlaat spruitstuk,.. thermostaathuis,.. alles!
gewoonkabels stekkers en slangen losgooien (evt stekkermarkeren)
en eraf pakken die kop,..
ik hoorde iemand iets zeggen over het markeren van de riem enzow,...
maar ik zou gewoon de assen blokkeren en ook gelijk je distributie riem vervangen want je hebt nu toch alles losliggen,. al is het ding 10.000km geleden vervangen TOCH DOEN,....
ik zou gelijk de kop vlakken als ik jouw was dit kun je doen door op een glasplaat een stuk schuurpapier te leggen en je kop erover heen te bewegen,... eerst ff een keer eroverheen halen dan kun je zien waar ie em raakt aan de hand daarvan kun je bepalen of je kop krom is of niet,...
moet je er errug veel vanaf halen moet je rekening houden met de dikte van je pakking,...
Ralf wrote:alles laten zitten op de kop inlaat en uitlaat spruitstuk,.. thermostaathuis,.. alles! gewoonkabels stekkers en slangen losgooien (evt stekkermarkeren) en eraf pakken die kop,..[/quotet]
Idd zo gedaan. Alle slangen/stekkerd gemarkeerd met kleurtjes
ik zou gelijk de kop vlakken als ik jouw was dit kun je doen door op een glasplaat een stuk schuurpapier te leggen en je kop erover heen te bewegen,... eerst ff een keer eroverheen halen dan kun je zien waar ie em raakt aan de hand daarvan kun je bepalen of je kop krom is of niet,...
moet je er errug veel vanaf halen moet je rekening houden met de dikte van je pakking,... suc6
Ik kan de kop goedkoop proffesioneel laten vlakken. Doe dat maar dus voordat ik zelf iets verpest
Enneh die d-riem vervang ik toch ja. Zoals Ralf al zei. Ik zag zelfs al gebruikssporen op de riem dus daar ga ik niet op bezuinigen.
Voto's volgen nog als de kop er weer terug op gaat!
Ik kan de kop goedkoop proffesioneel laten vlakken. Doe dat maar dus voordat ik zelf iets verpest
kijk dit is natuurlijk nog beter ik moest het zelf doen,..
voor mij ist niet zo'n probleem omdat ik dat alvaker gedaan heb,
maar als je er geen ervaring mee hebt is dat natuurlijk de allerbeste oplossing