de remmen van mijn ax zijn niet goed, dus ik had de remblokjes eraf gehaald, en nu zag ik dat deze pas 1 derde waren afgesleten, maar dat het rem oppervlak als een spiegeltje was.
De blokken waren helemaal glad, dus heb ik ze een beetje afgeschuurd met waterproof schuurapier korrel 400, zodat het gladde eraf is.
was dit een slimme actie of heb ik nu m`n remblokken verkloot?
Moed is niet de afwezigheid van angst, maar het oordeel dat iets belangrijker is dan die angst.
Op zich zou je het best zo kunnen proberen... als het werkt. Persoonlijk k*t in nooit met het remsysteem...als de blokken slecht zijn--> nieuwe halen. Als je toch nieuwe haalt, greenstuuf blokken. Meteen wat meer remvermogen.
Rustig maar je hebt ze niet verkloot. Een keertje hard remmen had het ook voor elkaar gekregen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ach, wat maakt het uit of je nu de weg niet op mag? Ik vermoed dat je nummerplaten nog steeds op de wagen hangen? Gewoon even een stukje op de weg gaan rijden en effe een paar keer een noodstop maken