Knipperlicht niet uit.
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Knipperlicht niet uit.
Mijn knipperlicht gaat nadat mijn auto bij de garage is geweest voor een nieuwe km-teller-kabel (wat een woord) niet meer automatisch uit als ik door de bocht heen ben. Weet iemand hier een oplossing voor?
Re: Knipperlicht niet uit.
Browny wrote:Mijn knipperlicht gaat nadat mijn auto bij de garage is geweest voor een nieuwe km-teller-kabel (wat een woord) niet meer automatisch uit als ik door de bocht heen ben. Weet iemand hier een oplossing voor?
haal je stuur er eens af
het systeem is heel simpel, onder je stuur zit een uitstekent stukje plastic dat dus tegen een palletje aankomt en je ruitenwisser weer uit zet.. dit zal bij jou wel niet goed zitten!

-
- AX Master Spammer
Re: Knipperlicht niet uit.
q01z wrote:...en je ruitenwisser weer uit zet...
dat lijkt me lastig na elke bocht

OT; dit hoor je wel vaker; kennis van me moest een nieuwe lichtschakelaar en had het zelfde probleem....
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX Master Spammer
Als je het stuur er even afhaald kan je het zo controleren, als het stuur in de ruststand staat, moet dat stuk plastic op zeg maar de 9 staan van een klok, dan staat ie in de goede stand. Als ie verdraaid is zou ie wel af moeten slaan, maar dan op een ander punt, heb je dat getest, of slaat ie echt niet meer af?
Als ie echt niet meer afslaat, dan is het of dat stuk plastic aan het stuur dat niet goed meer is, of het palletje op de schakelaar zelf dat kapot is, in het laatste geval zit je aan een andere schakelaar vast.
Als ie echt niet meer afslaat, dan is het of dat stuk plastic aan het stuur dat niet goed meer is, of het palletje op de schakelaar zelf dat kapot is, in het laatste geval zit je aan een andere schakelaar vast.
Ik heb net mijn stuur er af gehaald. Dat plastic dingetje zit er gewoon nog. Alleen is een van de twee veertjes, die voor rechtsaf dus, een beetje lam. Ik heb geen idee hoe ik die veertjes kan vernieuwen, bij de citroen garage hebben ze die veertjes ook niet los, dus helaas, het blijft handmatig de knipper naar rechts uitzetten.