Origineel bestelnummer inlaatpakking AX SPORT

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Origineel bestelnummer inlaatpakking AX SPORT

Post by Netheo »

Beste,

kan iemand mij de originele bestelnummers geven van de pakking tussen de cilinderkop en het inlaatspruitstuk van een AX SPORT?
en eventueel waar ik deze kan bestellen, hoeven geen originele te zijn. Ik vind ze nergens hier.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Origineel bestelnummer inlaatpakking AX SPORT

Post by Netheo »

Netheo wrote:Beste,

kan iemand mij de originele bestelnummers geven van de pakking tussen de cilinderkop en het inlaatspruitstuk van een AX SPORT?
en eventueel waar ik deze kan bestellen, hoeven geen originele te zijn. Ik vind ze nergens hier.
niemand? of heeft iemand nog oude liggen die ik kan over tekenen :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Re: Origineel bestelnummer inlaatpakking AX SPORT

Post by citrofenwick »

Ik geloof dat Denny ooit nog reproducties heeft laten maken.
Of je kan eens contact opnemen met een rallypreparateur. In de westhoek zijn er hier genoeg die rally rijden met Webers. Moet zeker nog te vinden zijn.
AX-kopen is verslavend.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Re: Origineel bestelnummer inlaatpakking AX SPORT

Post by Bossie »

Hij zoekt de pakkingen tussen de kop en het inlaatspruitstuk. Ik vermoed dat hier een papieren/kartonnen pakking tussen heeft gezeten. Deze kun je zelf redelijk snel namaken met een vel pakkingspapier/karton.

De pakking die jij bedoelt Citrofenwick, is die tussen het inlaatspruitstuk en de carbs. Dit is oorspronkelijk een rubber. Op termijn drogen deze uit of scheuren. Denny heeft schetsplaten laten maken, waar veel makkelijker verkrijgbare pakkingen in te gebruiken zijn.
Image Image Image

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Re: Origineel bestelnummer inlaatpakking AX SPORT

Post by citrofenwick »

ow ja idd :)
Dan zou ik ze idd ook lekker zelf maken!
AX-kopen is verslavend.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Origineel bestelnummer inlaatpakking AX SPORT

Post by Netheo »

Ze zijn zelfs niet meer beschikbaar bij de citroendealer heb ik net vernomen. :(
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Post Reply