En is er ooit 1 MA v-bak gemaakt met 6 versnellingen? (voor de leukerds onder ons, de achteruit niet meegerekend

Moderators: denny, vtspower, webmasters
ik dacht sowieso al 16v aandrijfassen te steken, maar een BE bak, is dat plug and play op een 1.6 NFZ TU blok? en op welke modellen kan ik deze vinden?AlexanderB wrote:Alle MA bakken zijn in principe hetzelfde, *maar*
Bepaalde bakken hebben inderdaad een versterkt differentieel. (AX GTI, 1.6 Saxo's, 106 XSI, wellicht nog een paar andere, diesels? Daar heeft iemand vast een beter overzicht van..)
Een N/A TU motor gaat een MA bak niet zomaar slopen, pas als je met dingen als turbo's aan de gang gaat dan gaat 't stuk. Of je moet moedwillig lomp aan het doen zijn.. (Burnouts maken met 1 wiel, dat soort dingen, maar daar kan geen enkele bak tegen.)
EN als je dingen gaat doen als turbo's, of dragracen met slicks, dan is het gewoon tijd om te upgraden naar een BE bak + betere aandrijfassen.
vinden is geen probleem, via het werk ken ik wel een groot net aan afbraken en slopen. Maar de prijs die sommige durven vragencitrofenwick wrote:Of als je der nog eentje kan vinden: een 1.3 rallye bak. Heeft een korte eindverhouding en ook het sterkte diff. Houdt het bij mij prima
ja, ik denk dat ik ongeveer al bijna 2 jaar achter stacitrofenwick wrote:vergeet uw wieiswie eens niet te voorzien van foto's
ik moet mij aanmelden, print screen toevallig ?citrofenwick wrote:http://www.axsport.org/t1208-tailles-de ... -boites-ma