Heb een AX 1.1i uit 92 met startproblemen. De verschijnselen: Bougies vonken niet, benzinepomp loopt niet, benzine-relais werkt goed, motor gaat wel rond. Rara wat kan dit zijn???
Ik zou beginnen met een andere benzinepomp. Voordat je dat doet moet je even kijken of ie stroom krijgt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
een vriend van mij heeft dus precies hetzelfde [zover ik begreep door de telefoon]
-de auto rijd op de startmotor gewoon weg [in de 1e vers.]
-slepend starten werkt niet
-aanduwen dus ook niet
geen benzine en geen vonk lijkt mij, of athans 1 van deze 2 niet.. bij hem is de module/bobine vrijwel nieuw..
Betterman had zo'n zelfde probleem..
wel opvallend opzich, een aantal met dezelfde problemen?? mijne heeft het ook, maar dat is een kwestie van afstellen..
hebben jullie van relais gehoord ,ze vervangen doet wonderen ,je hebt er 2 een voor de injectie en een voor de benzine pomp ik dacht ook het is de ontsteking grrrrrrrrrr :darkangel emile
ANWB er maar bij gehad (ik ben toch lid, dus waarom niet), en die dachten eerst ook aan het relais, maar dat bleek het niet te zijn. Probleem was een of andere stekker die gecorrodeerd was. Stekkertje losgehaald, verbinding hersteld met een kroonsteentje en het werkt weer! So we're back on the road again!