start probemen

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
cc-junk
AX driver
AX driver
Posts: 38
Joined: ThuJul01, 2004 12:54:12 AM
Location: Uithoorn

start probemen

Post by cc-junk »

Ik reed net ff naar de supermarkt. Op de heenweg niets aan de hand. Had de auto geparkeert. 10 minuten later kwam ik terug. Ik probeerde te starten: startmotor gaat draaien, maar de motor zelf had daar kennelijik niet zo'n zin in. ik wacht 30 sec. probeer het nog eens: weer niks. Ik kijken onder de motorkap een minuut later (niets vreemds gezien onder de motorkap) weer geprobeerd en jawel de motor slaat aan: voor 5 sec. of zo en toen sloeg ie weer af.

Vervolgens dacht ik bel ff iemand die me terug naar huis kan slepen. Na een paar mensen zonder succes gevraagd te hebben nog maar weer een poging gedaan om te starten. En jawel hij sloeg aan en alle controlelampjes gingen uit. Ik dacht das mooi en ben zonder problemen naar huis gereden.

Toch zit dit gedoe mij niet lekker. Wat kan dit zijn? Ik heb een AX 1.1 injection image uit 1990. Overigens zijn twee weken geleden mijn dynamo en mijn radiator vervangen.

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Re: start probemen

Post by Handjes »

Bij mij gebeurde laatst hetzelfde: wel starten, maar na 5 seconden stationair uit en daarna niks meer. ECU was overleden.

cc-junk
AX driver
AX driver
Posts: 38
Joined: ThuJul01, 2004 12:54:12 AM
Location: Uithoorn

Re: start probemen

Post by cc-junk »

Handjes wrote:Bij mij gebeurde laatst hetzelfde: wel starten, maar na 5 seconden stationair uit en daarna niks meer. ECU was overleden.


Maar bij mij starte die uiteindelijk wel. Kan dat met overleden ECU?

Post Reply