Hallo,
Ik heb al een tijdje problemen met de aansluiting van mijn demper.
Heb een first uit '94 zonder cat. Mijn uitlaat is 1 compleet stuk vanaf het blok tot aan de einddemper.
Een tijd geleden is de aansluiting bij de einddemper gaan rotten. Dit is opgelost door een deel van de pijp af te slijpen, stukje ertussen en weer aan de demper vast gelast.
Nu komt het weer los zetten, en de demper is ook bijna aan het eind van z'n leven. De pijp zelf is opzich nog oke, op het stuk bij de einddemper na dan.
Nu dacht ik, als ik nu het laatste stuk pijp koop en een nieuwe einddemper, het zo op te kunnen lossen. Als ik dit koop hoef ik dus alleen een stuk pijp af te slijpen, nieuwe ertussen en einddemper eraan vast. Mijn vraag is of ik deze pijp aan de nieuwe demper krijg zonder eraan te hoeven lassen (dus alleen dmv klem)
De kant van het blok op snap ik, gewoon eroverheen schuiven en vast zetten met klem.
Ik snap niet helemaal hoe het aan de kant van de demper vast moet komen te zitten.
Pijp:
http://www.mister-auto.nl/fl/uitlaatpij ... ypeNr=2157
Demper:
http://www.mister-auto.nl/fl/einddemper ... ypeNr=2157
Alvast dank
Uitlaatpijp + demper
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Re: Uitlaatpijp + demper
Je hebt daar nog een klem voor nodig, ik denk deze:
http://www.mister-auto.nl/fl/montageset ... -BI66.html
Daarmee klem je de pijp (die aan het einde een soort flens heeft) aan de demper vast.
http://www.mister-auto.nl/fl/montageset ... -BI66.html
Daarmee klem je de pijp (die aan het einde een soort flens heeft) aan de demper vast.
Ax 1.1 TGE 1993 340.000 km