Hoi
de ax van mijn vrouw rammelt bij het remmen,
(het zijn niet de remschijven want die zijn nieuw)
nu zit er veel ruimte op een aandrijfas. kan dit de reden zijn? of toch een stuurkogel er bij?
Grt Ruud
trillen bij remmen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
trillen bij remmen
blaffende woofers bijten niet
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
-
- Beginnend AX liefhebber
trillen bij remmen
"t kunnen heel goed de achterste draagarmrubbers zijn.
Deze worden na verloop van tijd slap.
Deze worden na verloop van tijd slap.
AX 1.1i 1995 Als je doet wat je leuk vind hoef je nooit meer te werken
Neem die auto naar een goede garage mee en binnen een paar minuten kunnen ze je vertellen wat het probleem is.
Ik denk dat het de draagarmrubbers kunnen zijn want dat is een zwak punt bij de 106/AX/Saxo. Gaat gewoon snel stuk en volgens mij is de enige oplossing hele draagarm(en) vervangen. Kost je 100 euro voor 2 draagarmen als je goed zoekt op internet, op verzoek kan ik je adres geven waar je ze kan vinden (wil niet spammen). Ze sturen op maar je kan ook ophalen.
Maar uiteraard EERST laten controleren he.
Oh ja dit is ook ZEER belangrijk, hebben ze je klauwen en geleidebussen GOED gangbaar gemaakt tijdens het vervangen van je remmen? Als je klauw vastzit zit je de hele tijd te remmen, waardoor de schijven overhitten en kromtrekken! De AX heeft geen geventileerde schijven, en overhit dus zeer snel.
Ik denk dat het de draagarmrubbers kunnen zijn want dat is een zwak punt bij de 106/AX/Saxo. Gaat gewoon snel stuk en volgens mij is de enige oplossing hele draagarm(en) vervangen. Kost je 100 euro voor 2 draagarmen als je goed zoekt op internet, op verzoek kan ik je adres geven waar je ze kan vinden (wil niet spammen). Ze sturen op maar je kan ook ophalen.
Maar uiteraard EERST laten controleren he.
Oh ja dit is ook ZEER belangrijk, hebben ze je klauwen en geleidebussen GOED gangbaar gemaakt tijdens het vervangen van je remmen? Als je klauw vastzit zit je de hele tijd te remmen, waardoor de schijven overhitten en kromtrekken! De AX heeft geen geventileerde schijven, en overhit dus zeer snel.
Peugeot 106 1.1i Galerie 1994