hallo,
sind een half jaar ben ik de trotse eigenaar van een ax plaisir uit '91.
laatst lade de accu niet meer bij. heb de dynamo vervangen en prbleem opgelost. maar de laatste tijd knippert het accu lampje tegerlijkertijd met het temperatuur lampje. heel vaag. beetje wroeten aan het kleine stekkertje op de dynamo en het is weg (of is toeval). heb er al een nieuw stekkertje op gezet en volgens mij is het probleem opgelost. het is nu na 150 km niet meer voor gekomen iig.
maar nu een nieuwe probleem. heb nu al 2x gehad dat ik het contact aanzet en bij het dashboard gebeurt er niks. kan de auto wel gewoon starten en lichten aanzetten. maar op het dashboard zie je niks ook mijn benzinemeter blijft naar beneneden staan. ga morgen weekendje naar luxembourg en vroeg me af of ik daar wel kom............
alvast bedankt voor de reacties!
Dashboard en bij-laad problemen!?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Els, dashboard los halen bij een phase 1 AX?
Daar wordt je echt NIET vrolijk van hoor!
Als niet het doet op 't dash, lijkt 't mij een massa-probleem.
Ben niet op de hoogte van de bekabeling bij een phase 1 AX, maar ik dacht wel dat er onderop de stuurkolom een centraal massa-punt zat met daarin twee stekkers geprikt. Wellicht dat er daar 1 niet goed zit of slecht contact maakt?
Daar wordt je echt NIET vrolijk van hoor!
Als niet het doet op 't dash, lijkt 't mij een massa-probleem.
Ben niet op de hoogte van de bekabeling bij een phase 1 AX, maar ik dacht wel dat er onderop de stuurkolom een centraal massa-punt zat met daarin twee stekkers geprikt. Wellicht dat er daar 1 niet goed zit of slecht contact maakt?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!