Mijn GT heeft sinds aankoop al het volgende probleem..
Bij een koude motor bokt en schokt de motor heel erg met wegrijden,
Starten gaat gewoon normaal, loopt dan wel 2000tpm redelijk hoog stationair.. (alleen als ie koud is!)
Het MM-lampje gaat meestal branden naa de eerste paar meter rijden alleen ik krijg hem niet uitgelezen,:S
Ook het volgende:
Als de motor eenmaal warm is dan schommelt het stationair toerental tussen de 900 en 1200, hou ik mn voet onder het gaspedaal en duw het de verkeerde richting in zegmaar, blijf hij rond de 900tpm hangen en schommelt het nauwelijks,
Kan iemand mij hiermee helpen?
GT heeft weinig zin
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Klinkt naar een defecte temperatuur-sensor!
Als ik het me goed herinner, is het die in de zijkant van het thermostaathuis geschroefd zit.
Als ik het me goed herinner, is het die in de zijkant van het thermostaathuis geschroefd zit.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Dat hoort, dat is de stappen-dingus die reageert op de temp sensor (en misschien niet goed reageerd)
Heb je het verbruik al eens in de gaten gehouden? Overigens blijft de enige echte oplossing uitlezen
Dat kan lastig zijn, volhouder wint. Het kan altijd. 9 v/d 10 keer als het niet lukt maakt het niet niet helemaal mooi contact en vergeet ook niet de volgorde van op/af contact precies goed te doen, anders werkt het ook niet.
Heb je het verbruik al eens in de gaten gehouden? Overigens blijft de enige echte oplossing uitlezen

Dat kan lastig zijn, volhouder wint. Het kan altijd. 9 v/d 10 keer als het niet lukt maakt het niet niet helemaal mooi contact en vergeet ook niet de volgorde van op/af contact precies goed te doen, anders werkt het ook niet.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).