Hoi,
Ik heb eerder hier een bericht op gezet over een spagetti spruitstuk op een ax, en dit heb ik vandaag gemonteert.
Ik merk dat hij iets beter door zijn toeren komt, en hij voelt iets sterker aan, geluid is klein beetje zwaarder.
Wel lekte hij de eerste x super tussen de pakking door en heb vervolgens 2 pakkinge er tussen gezet en nu is het goed
Gaaf trouwens dat hij na 10 km al behoorlijk paars ziet
Nu wil ik mijn cat er tussenuit halen, alleen zit ik ermee dat ik over 4 maanden apk heb, en dan me cat erweer tussen moet lassen.
Weet iemand hier een site waar je goedkoop een tussenpijp ken kopen, zodat ik die cat erdan tussenuit ken slijpen en nog 1 compleet goeie overhouw voor met de apk te wisselen?
Of heeft iemand een idee wat ik het beste ken doen?
Verder ben ik benieuwd wat dat op zal leveren, ik verwacht weer een klein beetje ander geluid, en misschien weer iets koppel erbij.
Heb nog wel een orgenelen einddemper en wil dit ook zo houden omdat ik geen achterbank of bekleding meer heb, en heb geen zin in hoop herrie constant.
Alle reacites welcom
Tussenpijp zonder cat.
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Total admin
Bij sommige axen mag die er permanent van tussen. De nederlanders hier zullen wel kunnen zeggen of dit bij jij het geval is. Hoe oud is je ax?
En het geluid wordt er iets blikkiger en luider door. Bij mij is het ook zo en het is zeker niet mis. Bij een GTI win je 5pk. Bij de jouwe weet ik het niet.
En het geluid wordt er iets blikkiger en luider door. Bij mij is het ook zo en het is zeker niet mis. Bij een GTI win je 5pk. Bij de jouwe weet ik het niet.
AX-kopen is verslavend.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
Nou... Vanavond de Kat verwisseld voor een splinternieuwe diesel middendemper. Heb eerder het idee dat ie stiller is geworden. Stationair misschien een iets dieper brommetje en als je gas geeft hoor je vooral de K57i kit brullen. Rijdend met vol gas hoor je wel een lekker geluidje. Maar als je normaal gas houd hoor je bijna nix meer.
Opzich een sportieve doch comfortabele combinatie.
Maar een middendemper is toch free flow? Dan zou ik nou in principe iets meer vermogen moeten hebben... Kan nou niet zeggen dat ik het verschil merk.
Maar een middendemper is toch free flow? Dan zou ik nou in principe iets meer vermogen moeten hebben... Kan nou niet zeggen dat ik het verschil merk.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
-
- AX Master
Ik geloof dat zo'n middendemper niet echt freeflow is. Ik weet niet van wie ik het hoorde maar ik kan mij herinneren dat daar toch behoorlijk veel schotjes tussen zaten....Mark wrote:Nou... Vanavond de Kat verwisseld voor een splinternieuwe diesel middendemper. Heb eerder het idee dat ie stiller is geworden. Stationair misschien een iets dieper brommetje en als je gas geeft hoor je vooral de K57i kit brullen. Rijdend met vol gas hoor je wel een lekker geluidje. Maar als je normaal gas houd hoor je bijna nix meer.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.