1.4i bx motor

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

1.4i bx motor

Post by q01z »

ik zat met net af te vragen of de BX1.4 motor ongeveer dezelfde motor is als de ax 1.4i
ik had het type numemr van de bx motor wel gevonden (150a of 150c) maar van de ax lukte me dat ff niej?

ik zit te twijfelen over een BX voor het confort en het uiterlijk.. of een ax voor de fun en de performance.. :P
na wat rekenen was het eigenlijk even duur.. en van mij hoeft het niet hard, als het maar hard lijkt :D

maar die motoren, zijn die hetzelfde type?
Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

geen prob past gewoon er rijden wel meer axjes mee.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

cool das handig om te weten :D
bxbakken aan axblokken had ik al wel gezien..

eigenlijk mag ik geen bx kopen :roll:
ben hier te actief en bxclub is saai :)
Image

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

Hahaha ik ben zondag in Wijchen met de BXclub een toertocht wezen rijden. Saai, ik ben het wel met je eens! Er zitten veel oudere bij, er beginnen nu ook steeds wat meer jongeren te komen.

Ik heb voorheen een BX gehad onder hetzelfde motto als jou. Het hoeft niet hard te gaan als het maar hard lijkt. Zie www.bxclub.nl --> portrettengallerij --> Geerco de Voogd of kijk in mijn wie is wie. Erg mooi maar op een gegeven moment wil je toch snel zijn als je snel lijkt (ik wel tenminste).
En geloof me een AX GT of GTI kost in theorie evenveel als een BX 1.4 maar is in werrkelijkheid echt goedkoper!
AX GTi, sold!

Post Reply