Mijn pomp slaat nu helemaal niet meer aan.
Maar waar zit het relaitje ergens en hoe ziet ie eruit?
Waar zit het brandstofrelais?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Jaaaah het is gelukt!!
Onder de ECU zitten 2 dezelfde relaitjes. De contacten waren geoxideerd en ik heb ze vervangen.
Het zijn gewoon standaard 12v 30A relais van Bosch of Hella. Deze had ik nog liggen.
myth busted!!
Thx voor de tip, ik had ze anders nooit gevonden en had me hele dashboard uit mekaar getrokken
Onder de ECU zitten 2 dezelfde relaitjes. De contacten waren geoxideerd en ik heb ze vervangen.
Het zijn gewoon standaard 12v 30A relais van Bosch of Hella. Deze had ik nog liggen.
myth busted!!
Thx voor de tip, ik had ze anders nooit gevonden en had me hele dashboard uit mekaar getrokken
Da's bij 'n type 2.TTF wrote:onder de ecu, ook wel het dubbel relais genoemd.. vrij groot kastje
Klopt. Bij een type 1 AX zijn het twee losse standaard relais.Guido_AXGT wrote:Jaaaah het is gelukt!!
Geen idee W'rom die bij type 2 nu ineens weer vervangen moesten worden door 1 groot relais (dat ook nog eens absurd veel duurder is dan die twee losse relais bij mekaar! )
Ach, da's ook leuk om eens te doen. Alleen vrij zinloos in dit kader.Guido_AXGT wrote:Thx voor de tip, ik had ze anders nooit gevonden en had me hele dashboard uit mekaar getrokken
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!