Hoelang doorrijden met acculampje?

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
pcrodent
Moderator
Moderator

Hoelang doorrijden met acculampje?

Post by pcrodent »

M'n vriendin aan de telefoon, acculampje brandde en ze heeft de auto ergens neergezet en is met de bus verder gegaan. :(
Nu dan m'n vraag: krijg ik het ding nog thuis? Hij staat hooguit 20km verderop dus hij zou er zo moeten zijn. Een dynamootje zit er zo onder, en misschien staat alleen de v-snaar maar slap...
Kijk uit, een Cactussssss

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Re: Hoelang doorrijden met acculampje?

Post by denny »

pcrodent wrote:M'n vriendin aan de telefoon, acculampje brandde en ze heeft de auto ergens neergezet en is met de bus verder gegaan. :(
Nu dan m'n vraag: krijg ik het ding nog thuis? Hij staat hooguit 20km verderop dus hij zou er zo moeten zijn. Een dynamootje zit er zo onder, en misschien staat alleen de v-snaar maar slap...
makkelijk, lampje betekend alleen dat hij niet meer bijlaad. dus met een geluk heb je gewoon een volle accu.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Super, dankje!

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste

Post by CitroCin »

Misschien even een volle accu meenemen met ophalen!

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Heh als ik die nou had...
We hopen maar dat ie thuiskomt en dan krijgt ie een nieuwe dynamo. Was vanochtend naar de sloop, "even" een dynamo halen. "Nee, niet in het magazijn. Maar misschien wel buiten."
Okee, zeg ik, ik ga wel even kijken.
"Nee, dat mag niet meer. Wij gaan kijken. En als ie er dan op zit halen we hem er voor je af."
Cool.
"Wordt niet voor het einde van de middag."
()#$*%^(*@#&*$

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

ach, je moet maar denken: bij de garage doen ze er een paar dagen over...

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Meest kritische lijkt mij of de accu nog genoeg prik heeft om de motor aan te slaan.

Waarom trouwens niet even een verse snaar en koolborsteltjes erin zetten?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Omdat ie nu ergens op een parkeerplaats halver wege huis en vriendins stage-adres staat ;)

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Op een parkeerplaats kun je ook prima sleutelen hoor. ;)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Hahahahaha je hebt gelijk, was ik maar gewoon gaan kijken. :) Sta ik op het punt om weg te gaan voor een dynamo van Rock's met de eend, doe ik even de motorkap van de witte open. De v-snaar was eraf gelopen. Vraag 2 blijft natuurlijk hoe dat ineens zo kwam, maar m'n vriendinnetje is er (uiteraard) gewoon mee thuis gekomen, en morgen ga ik een nieuwe v-snaar kopen en erop maken. (ik was niet naar die parkeerplaats gereden omdat ze er (a) waarschijnlijk gewoon mee thuis kon komen en (b) omdat ik in de overtuiging was dat als ik er wel naartoe was gegaan ik had geconcludeerd dat de dynamo stuk was - en ik had dus geen reserve meer. Dus, zonde v/h ritje)
Ik gaf gewoon meteen de dynamo de schuld omdat die die er nu op zat ook al een tweedehands is. Anyway, eind goed al goed :D

Post Reply