Beste vrienden,
ik heb een raar geluidje zitten in mijn, wat waarschijnlijk moeten zijn, stuurstangen.
Als ik stilsta en stuur dan kan ik soms wel eens een knik of pok horen. Kan het zijn dat ik de stuurstangen niet goed vast heb gedraaid aan de veerpoten toen ik mijn verlangingsveren heb gemonteerd?
of kan er nog een andere oplossing zijn?
groeten Vincent
raar geluid bij stilstaand draaien aan het stuur...
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
raar geluid bij stilstaand draaien aan het stuur...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Dat betekend dat er ergens speling zit. Waar precies is natuurlijk niet te zeggen. Dat wordt zoeken en een hoop wiebellen aan vanalles. Check ook of er mischien speling zit in het lager van de stuurstang.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Wat sander al zegt, maar vergeet ook je fusees niet te checken. Die pokken namelijk... En ik had het inderdaad ook bij sturen....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Ik denk dat dat helemaal geen grote zoektocht wordt.
De klacht is exact hetzelfde met wat ik ooit had. Mijn stuurkloenk. Helemaal de ziekte naar gezocht. Wat bleek nou. De dop waarmee je je schokbreker vastdraaid zat niet goed vast. De schokbreker tikte tegen de binnenkant van de veerpoot aan.
Krik je auto een stukje op. En probeer ff met een moordenaar "mega waterpomp tang" die dop van je schokbreker vaster te draaien. Ik denk dat dat het is.
De klacht is exact hetzelfde met wat ik ooit had. Mijn stuurkloenk. Helemaal de ziekte naar gezocht. Wat bleek nou. De dop waarmee je je schokbreker vastdraaid zat niet goed vast. De schokbreker tikte tegen de binnenkant van de veerpoot aan.
Krik je auto een stukje op. En probeer ff met een moordenaar "mega waterpomp tang" die dop van je schokbreker vaster te draaien. Ik denk dat dat het is.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
JA dat heb ik al een keer gedaan, die waren inderdaad niet helemaal lekker aangedraaid.... misschien geen slecht idee om het nog maar eens goed aan te draaien....
thanks man!
thanks man!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.