het was een enorme klus om ze eronder te zetten maar gelukkig had KMvrtr een hydraulische krik wat een hoop gezeik scheelde

.De velgen paste namelijk niet gelijk. de achterwielen liepen aan in me kast dus heb ik ter plekke bij KMvrtr op de stoep me kasten weg staan buigen zodat de velgen niet meer aanliepen in de kassies

me wegligging is wel stukken beter nu met deze bandjes, maar nou kwam ik dus net thuis (Ben eff langs maat geweest nog) en wat bleek nou, het rechtervoorwiel heeft het slangetje van mijn ruitesproeier reservoir doorgeslepen

dus die doen et niet meer. nou ga ik van de week even een brug huren bij de binnenstad garage om even eronder te kijken. moet namelijk mijn wielkasten eventjes goed wegbuigen en de randen opschuren en spuiten ivm het gaan roesten ervan. de ruitensproeier reservoir had 2 aansluitingen voor slangetjes, kan ik nou 1 ervan afsluiten en het slangetje bij de andere via een splitsing erbij zetten ?
want die aansluiting van dat slangetje zit wel erg dicht bij me wielen, hij komt er tegenaan als ik stuur en er is heel weinig ruimte om het slangetje anders te laten lopen. verders raakt hij niks. dat heb ik net al bekeken.
Ik heb iig al een leuk projectje in me hoofd met deze auto, ook na wat tips van KMvrtr over de uitlaat en luchtfilter enzow. de rest aan het buitenwerk van de auto ga ik lekker op me gemak zelf doen van tijd tot tijd en dan hopen dat ie door de keuring komt.
Ik zal van de week even foto's posten met de nieuwe velgies
KMvrtr nog bedankt voor het setje velgen !
Ohja en als me shell spaarkaart vol is dan krijg je van mij nieuw handdoekje