Hallo,
Mijn net aan geschafte ax 14 tgs injectie uit 91 start slecht en loopt ook niet echt lekker door ( lijkt of tie smoort). En heb het gevoel dat hij te veel brandstof krijgt. Wel 2 foutcodes aanwezig 41 (maakt niet uit heb ik gelezen) en 53 accuspanning (lijkt mij ook het probleem niet, want motor gaat goed rond) . Zou het kunnen zijn dat gaskleppositiesensor, stappenmotor, koelvloeistoftemp sensor of lamda sonde toch storing geven maar dat hij het niet opslaat. Het starten is alleen bij koude motor en het "inhouden" ook bij warme motor. Brandstofverbruik ong 200 km op 3/4 tank.
Iemand een oplossing?
Voor de rest had ik niet verwacht dat een ax nog zo goed zou rijden(was eigenlijk tijdelijk omdat m'n andere auto in elkaar zit)
slecht starten
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Vervang de lambda voor de gein is.... 200 km op 3/4 tank is weinig, alhoewel de meter natuurlijk lang niet altijd bij het goede eind heeft.
Stinkt het naar benzine in de auto?
Stinkt het naar benzine in de auto?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).