Nu de inbouw van de (1.6 + Sportkop) motor van de Sport dichterbij komt ben ik eens aan het nadenken over de te gebruiken radiateur. Wat kan ik het best gebruiken?
- De oude (deze lijkt me klein voor de nwe setup)
- Orgineel formaat, maar nieuw
- Een grotere van de sloop (welk model auto???)
- Een nieuwe grotere (welk model auto?)
ik rij ook nog met de orginele rond.. het is wel te doen maar als het zomers warm is en je rijd door een woonerf bijvoorbeeld dan word ie wel te warm..
ik zou eens bij peugeot 106 gaan kijken.. die zijn kwa opbouw het zelfde alleen iets breder (bij een 1.6 rallye dan.. )
Ik heb er eentje van een 1.6 rallye, koelt erg goed
En heb het zo gefixd dat de fan op het thermocontact werkt maar kan hem ook van binnen uit d.m.v een knop aan en uit zetten.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Ik twijfel nog;
- eerst proberen met de oude = risico op prut in de radiateur en meer kans op oververhitting
- Meteen een nieuwe 1.6 rallye radiateur a 122 eurie kopen
Ik wil niet de motor waar nu best wel veel geld in zit naar de kl*te draaien....
Ik zie in het lijstje van DuFF ook dat het goedkoper moet kunnen (104 eurie incl verzenden)..... Rare lui daar in steenwijk, net of ik er nog niet genoeg gekocht heb.
ik zou toch eens in joure proberen.. mijn vaste adres kon niet in de buurt komen van de prijs bij schaap en bron.. ( was geen ax spul dus kan geen prijs noemen)
TTF wrote:ik zou toch eens in joure proberen.. mijn vaste adres kon niet in de buurt komen van de prijs bij schaap en bron.. ( was geen AX spul dus kan geen prijs noemen)
Heb eens op de site gekeken en het lijkt me een goeie tip, dank je wel! Ik zal morgen nog eens verder overleggen en bellen wat het daar gaat kosten.