Achter v?rder verlagen met 15 inch velgen

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
AXVTS
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 242
Joined: ThuJul03, 2003 7:31:02 PM
Location: Den Bosch
Contact:

Achter v?rder verlagen met 15 inch velgen

Post by AXVTS »

Vraag: wij zijn met de rally-ax net overgestapt op 15 inch met 195/50R15 rubber. (omtrek 580). Zoals jullie weten past dit maar net, maar bij het verlagen komen er probleempjes. De metalen rand van de carrosserie zit een beetje in de weg bij het inveren. Zijn er mensen die hier iets moois op bedacht hebben? Uitkloppen/weghalen/kunststof delen erover?

Let me know!

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

gewoon uitlsijpen -->> ombuigen en afwerken!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Bas
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 67
Joined: FriFeb13, 2004 8:52:23 AM
Location: Grave

Post by Bas »

Onze Cup-AX is achter ook tamelijk laag. De velgen zijn gewoon standaard. Ik zal een foto van de wielkast achter voor je maken en die hier posten. Kan alleen nu even geen pics via ftp posten... Maar je houdt hem tegoed!

AXVTS
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 242
Joined: ThuJul03, 2003 7:31:02 PM
Location: Den Bosch
Contact:

Post by AXVTS »

Joost wrote:gewoon uitlsijpen -->> ombuigen en afwerken!

Joh!! Dat kon ik ook wel bedenken. Ik bedoelde meer een mooie oplossing, alsin: heeft er iemand mallen van nieuw gemaakte koolstofvezel wielkappen voor de achterkant of iets dergelijks..

Bas wrote:Onze Cup-AX is achter ook tamelijk laag. De velgen zijn gewoon standaard. Ik zal een foto van de wielkast achter voor je maken en die hier posten. Kan alleen nu even geen pics via ftp posten... Maar je houdt hem tegoed!


Hoef je niet te doen; ik zag dat je inderdaad standaard velgen hebt, en met die velgen is het geen enkel probleem om hem te verlagen.

Post Reply