Welke AX
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Welke AX
Ik heb een half jaar geleden mijn AXje verkocht omdat ik naar het buitenland ging. Nu wil ik weer een auto kopen, en ik vond mijn oude AXje heel leuk dus ik wil een niuwe. Maar ik wil een sportivere AX. Dus wat is het beste een Sport ,GT of GTi? Ik wou ook weten uit welke ik het makelikste meer pks kan halen. Dus als ik een openlucht filter, spaghetti, en mooie uitlaat eronder gooie welke gaat dan het hardst? En wat als ik een cup chip op de GTi doe en 2 webbers op de GT welke is dan sterker? Als laatst wou ik vragen komen alle GTi's met een 4 gaats onderstel?
Ik denk toch wel een GTI(mutlipoint), zeker omdat de remmen op dat onderstel stukken beter zijn.
Cup chip zou ik trouwens niet doen, is naar mijn idee alleen leuk met een andere nokkenas.
In ieder geval, de cup-chip waar ik mee gereden heb voelde eigenljik langzamer aan dan een normale 72kw chip .
Cup chip zou ik trouwens niet doen, is naar mijn idee alleen leuk met een andere nokkenas.
In ieder geval, de cup-chip waar ik mee gereden heb voelde eigenljik langzamer aan dan een normale 72kw chip .
Altijd meer PK's dan jou!