Ik ben erachter gekomen dat de 1.1i saxo blokken (van iig het laatste type) zijn voorzien van multipoint injectie... (alhoewel er geen vooruitgang in aantal PK's is)
Maar weet iemand in hoeverre dit compatible is met de motorruimte van een 1.0 / 1.1 AX type 2 ? Qua motorsteunen bijvoorbeeld en op het gebied van aansluiting op de bestaande dashboardbekabeling?
Saxo 1.1i MP blok
Moderators: denny, vtspower, webmasters
hehe daarom vraag ik ook of het plug & play is...
Of het multi of monopoint is maakt mij ook niet uit, maarja ze worden nou eenmaal aangeboden. De enige voorwaarde die ik stel aan een blok is dat de ontsteking verdelerloos is (en geen buitensporige km standen natuurlijk)
Helaas heb ik geen saxo/106 haynes om de bedrading te vergelijken...
Of het multi of monopoint is maakt mij ook niet uit, maarja ze worden nou eenmaal aangeboden. De enige voorwaarde die ik stel aan een blok is dat de ontsteking verdelerloos is (en geen buitensporige km standen natuurlijk)
Helaas heb ik geen saxo/106 haynes om de bedrading te vergelijken...
dus je wilt gewoon een motorswap doen, van je 954 cc af, en daarbij gelijhk kiezen voor multipoint als je toch die keuze hebt...
klinkt verstandig, maar ik vind het trouwens raar dat het evenveel vermogen heeft dan monopoint, je zou denken dat het meer heeft...
Met multipoint zou je misschien wel meer kunnen doen qua opvoering???
klinkt verstandig, maar ik vind het trouwens raar dat het evenveel vermogen heeft dan monopoint, je zou denken dat het meer heeft...
Pixels66 wrote:dus je wilt gewoon een motorswap doen, van je 954 cc af, en daarbij gelijhk kiezen voor multipoint als je toch die keuze hebt...
Juustem!
Dat vind ik ook wel apart.. maarja
Echt specs van het blok zijn ook niet te vinden via de carbase... ze blijven het daar hebben over de singlepoint, terwijl ik toch echt blokken zie met multipoint...
Probably.. maarja dat is verder niet m'n bedoeling... t gaat mij erom dat ik chill van A naar B kom in m'n ax.... En daarom wordt er ook 'n dieselbak aan gekoppeld [/quote]
-
- AX Spaster Mammer